مدیرکل ورزش و جوانان سمنان خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از افتتاح خانه‌های ورزش روستایی تا پایان امسال در این استان با هدف توسعه ورزش بین مردم خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 06 June 2017

به گزارش تبناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های مختلف رشته‌های ورزشی در استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان در رشته‌های ورزشی، ورزشکاران خوبی برای افتخارآفرینی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی دارد.

وی ادامه داد: در دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی، برنامه‌ریزی خیلی خوبی در حوزه میزبانی اردوهای ورزشی توسط هیأت‌ها و فدراسیون‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه این نوع برنامه‌ریزی‌ها در بخش برگزاری مسابقات مهم داخلی در استان سمنان بین هیأت‌ها و فدراسیون‌ها به‌ عمل‌ آمده است، تصریح کرد: امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات مهمی در استان سمنان باشیم.

فتاحی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی در دستور کار ما در حوزه مدیریت ورزش استان قرار دارد، اضافه کرد: همایش‌های بزرگ پیاده‌روی، جشنواره‌ها و برنامه‌های کوهپیمایی همگانی را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: افتتاح خانه‌های ورزش روستایی از سیاست‌های زیربنایی ورزش و جوانان سمنان در راستای توسعه ورزش و همگانی کردن آن در استان سمنان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه ایجاد خانه‌های ورزش در روستاها از پروژه‌های مهم ما در بحث تقویت زیرساخت‌ها به شمار می‌رود، افزود: تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این خانه‌ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار