فرمانده سپاه ناحیه تنکابن گفت: امام با اشرافی گری و نابرابری اقتصادی و اجتماعی به‌شدت برخورد می‌کرد و هیچ‌گاه کاخ‌نشین را بر کوخ‌نشین ترجیح نمی‌داد. امام هیچ‌گاه کاخ‌نشین را بر کوخ‌نشین ترجیح نمی‌داد
کد خبر: ۴۳۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱ 06 June 2017
 تنکابن24، سرهنگ مهرداد بابایی در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) که در شیرود برگزار شد، ضمن عرض تسلیت این رحلت جان‌گداز و قیام خونین 15 خرداد، اظهار کرد: حضرت امام، حقیقت همیشه زنده تاریخ است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی‌نام امام، در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست.
 
وی با بیان اینکه معرفی حضرت امام تنها به‌عنوان یک شخصیت مهم تاریخی، ظلم و کم‌لطفی در حق این مرد الهی است، افزود: با این تفسیر، نمی‌شود به‌درستی امام را به نسل بعد معرفی و آن را درک کرد.
 
فرمانده ناحیه تنکابن با اشاره به فرموده حضرت آقا که «امام، مظهر عینی حرکت عظیم ملتی برای تحول تاریخ خودش است»، گفت: امام خمینی (ره) توانست رژیم ظالمانه‌ی ستم‌شاهی را با ریشه‌ای چند صدساله از بین ببرد و به دست مردم بسپارد و حکومتی بر اساس اسلام و مبانی دینی بر سرکار بیاورد که کشور را از منجلاب‌های فساد، عقب‌ماندگی، حقارت بین‌المللی و وابستگی نجات دهد.
 
این مسئوول تنها راه معرفی حقیقی شخصیت معمار کبیر انقلاب را، آشنایی با مبانی فکری و اصول او دانست و عنوان کرد: اگر بخواهیم نقشه‌ی ترسیم‌شده‌ی حضرت امام را دنبال کنیم و منحرف نشویم باید با مبانی فکری و اصول ایشان آشنا شویم.
 
بابایی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری درباره‌ی تحریف شخصیت امام از سوی برخی افراد، متذکر شد: امام راحل ابعاد مختلفی داشت که اگر سطحی‌نگری شود یا مغفول بماند، تحریف این شخصیت اتفاق می‌افتد.
 
وی در ادامه به بیان اصول حضرت امام پرداخت و یادآور شد: امام خمینی (ره) به نیروهای مردمی اعتماد و اعتقاد داشت و می‌فرمودند که باید کار را به مردم واگذار کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تنکابن مقاومت امروز کشورهای همسایه را الگو گرفته از بسیج مردمی ما دانست و متذکر شد: حضرت امام بود که دستور تشکیل سپاه و بسیج را در کنار ارتش قهرمان داد و امروز این الگوی مقاومت در منطقه است.
 
این مسئوول در ادامه به بیان بُعد سیاست خارجی امام خمینی پرداخت و تصریح کرد: حضرت امام همواره در برابر مستکبران می‌ایستاد و یار مظلومان بود و از فلسطین و افغانستان حمایت می‌کرد.
 
سرهنگ بابایی نام‌گذاری روز سراسری قدس از سوی حضرت امام را نیز در همین راستا دانست و افزود: این سیره و خوی امام خمینی (ره) بود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه حضرت امام همواره با نابرابری‌ها مبارزه می‌کرد، گفت: امام با اشرافی گری و نابرابری اقتصادی و اجتماعی به‌شدت برخورد می‌کرد و هیچ‌گاه کاخ‌نشین را بر کوخ‌نشین ترجیح نمی‌داد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با ابراز تأسف از وجود برخی اشرافی گری، اختلاس و حقوق‌های نجومی در این نظام، اظهار کرد: وجود این موارد دل انسان را به درد می‌آورد، چراکه معمار این انقلاب به حفاظت و حراست از انقلاب جمهوری اسلامی ایران سفارش کرد.
 
این مسئوول با بیان اینکه این انقلاب به دست مردم به پیروزی رسید و باید به دست آحاد مردم نیز حفاظت شود، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از واردکردن ضربه اساسی به ما ناامید است اما از نفوذ در مراکز فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ناامید نیست.
 
سرهنگ بابایی سند 2030 را یکی از این موارد عنوان کرد و متذکر شد: امثال این طرح‌ها می‌تواند به‌نظام و انقلاب ما آسیب وارد کند که باید نسبت به این موضوعات هشیار بود.
 
وی در پایان آگاهی و بصیرت مردم و آشنایی با سیره‌ی حضرت امام را راه واکسینه‌ی تمام خطرات دانست و از مردم خواست تا با هشیاری و بصیرت، به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب، حافظ آن باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار