امام جمعه مشهد اردهال کاشان:
تابناک: امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: بینش سیاسی متخصصانه و نه آماتور مورد نیاز امروز ما است، چرا که دشمنان ما پیشرفته شده اند، از این رو ما باید با همدلی و همزبانی دولت، مجلس و ملت در مقابل اجانب بایستیم تا بتوانیم خون شهدا را حراست، حفاظت و پاسداری کنیم.
کد خبر: ۴۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 05 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از رسا، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهدای مشهد اردهال در مسجد جامع روستای جُوشَق اردهال با اشاره به این که فریاد امام راحل از قرارداد ننگین کاپیتولاسیون بلند شد، گفت: امام خمینی(ره) از علما، فضلا، طلاب و مردم خواست تا در برابر تحقیر ملت از سوی آمریکا بایستند.


وی افزود: اعتراض ها و بیانیه ها، و قلم علما به کمک امام آمد تا از خیانت های شاه ملعون جلوگیری شود تا امام راحل بتواند حکومت چند هزارساله شاهنشاهی ایران را سرنگون کند و حکومت اسلامی ایجاد کند.


حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که آمریکا ضد استقلال ملت ها و خواهان ریاست بر دولت ها و ملت ها و به دنبال چپاول ذخایر ملت های رنج دیده است، گفت: آمریکا صدام خون آشام را تشویق به جنگ با ایران کرد، اما مردم ایران در مقابل صدام و آمریکا ایستادند.


امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: شهدا ملت، نوامیس، آب و خاک مملکت را از چنگال گرگ صفتان بیرون آوردند و در مقابل همه استکبار جهانی ایستادند.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که استکبار به دنبال استمرار استعمار در کشور ایران است، گفت: با استقرار یک سید فاطمی دیگر، شیری از بیشه شجاعان و دلیران به نام حضرت آیت الله سید علی خامنه ای به سکان داری این کشتی متحرک در میان امواج خروشان دریای زمان، مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خورد.


به گفته وی، ارتش، سپاه و نخبگان در سایه مقاومت ملت و رهبری ملت، این کشور به عزت، شوکت و فناوری هسته ای رسید تا ملت ایران در دنیا حرف اول را بزند و در مذاکرات تیم دیپلماسی با تکبر در مقابل قدرتمندان جهانی بنشیند که این خود عزت ملت ایران اسلامی ایران است.


وی با اشاره به این که شاه ایران در گذشته نوکر آمریکا بود، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، عالی ترین، با عزت ترین، و شجاع ترین رهبر دنیا است و امید ما حضرت مهدی(عج) است تا با آمدنش آینده ما را روشن و تمام ملل استکبار را تاریک کند.


با همدلی و همزبانی از خون شهدا حفاظت و حراست کنیم

حجت الاسلام سلیمانی گفت: وزیر امور خارجه اسبق آمریکا اعلام کرده ما اشتباه کردیم که با وعده سران عربستان مبنی بر تصرف چند روزه صنعا به یمن حمله کردیم، چرا که متجاوزان به یمن در منجلاب فرو رفته اند.


امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که عربستان با اشتباه در برابر ایران، به 50 سال قبل بر خواهد گشت، گفت: این عزت به واسطه جانفشانی خون شهدا است، چرا که شهدا می توانستند بمانند و زندگی کنند، اما خون خود را در پای درخت تنومند اسلام و قرآن فدا کردند.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: ایران اسلامی در سایه فقاهت، مرجعیت و نخبگان و بیداری اسلامی به جایگاهی رسیده است که در یمن افرادی به تأسی از انقلاب ایران اعلام کرده اند اگر تمام دنیا بر علیه ما متحد شوند و بخواهند اسلام را از ما بگیرند، ما در برابر آنها خواهیم ایستاد، چرا که آنها پیرو ولایت فقیه هستند.


وی با سفارش به استقامت، بصیرت و بیداری در مقابل تحریف گران، گفت: استکبار به دنبال تحریف امام خمینی(ره) و آرمان های ایشان است، بنابراین جوانان باید با تأسی از مراسم های درس شهدا، آرزوی استکبار را به گور ببرند.


حجت الاسلام سلیمانی گفت: بینش سیاسی متخصصانه و نه آماتور مورد نیاز امروز ما است، چرا که دشمنان ما پیشرفته شده اند، از این رو ما باید با همدلی و همزبانی دولت، مجلس و ملت در مقابل اجانب بایستیم تا بتوانیم خون شهدا را حراست، حفاظت و پاسداری کنیم.


ما وارثان شهدایی هستیم که وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند

در ادامه سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به این که مادران و همسرانی هستند که سال های متمادی عمر خود را در خدمت جانبازان دفاع مقدس بوده اند، گفت: ما وارثان شهدایی هستیم که وظیفه خود را به خوبی انجام داده و این بار را به دوش ما گذاشته اند.


وی با اشاره به این که همه ما در معرض امتحان در برابر خدا، انقلاب و اسلام هستیم، تأکید کرد: با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از فرامین ایشان، به راه شهدا ادامه دهیم و در برابر مستکبران با اقتدار بایستیم تا شرمنده خون شهدا نشویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار