اینکه اطلاعات و درآمد کشور و نهادهای دولتی وغیردولتی بصورت پنهانی و غیر علنیست و عده ای اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار می دهند، شما مسئولید وباید راهکارهای شفاف سازی و قانونمندی را ارائه و عملیاتی و اجرایی نمایید.
کد خبر: ۴۳۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 03 June 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
آقای رئیس جمهور؛انرژی دولت را بر روی امور فرهنگی و معیشتی مردم متمرکز نمایید
بسم الله الرحگن الرحیم
فبشر عبادی الذین یستمعون القول و یتبعون احسنه
ریاست محترم جمهور جناب آقای روحانی
سلام علیکم
تبریک و ابراز خوشحالی ما را بپذیرید، به همراه آرزوی توفیق خدمت به مردم شریف ایران
جناب رییس جمهور، در روزهای انتخابات شاهد بودیم که توجه مردم به مسایلی جلب می شد. مهمترین این مسایل عبارت بودند از: حقوق های نجومی، معیشت مردم، افزایش یارانه ها و پروژه های عمرانی و..
جناب رییس جمهور، بنده به عنوان یک شهروند از جنابعالی درخواست می کنم، به نیازهای معیشتی و تورم ویارانه ها بیش از پیش توجه نفرمایید واز این پس انرژی دولت را بر روی امور اخلاقی و فرهنگی متمرکز بنمایید. متاسفانه مشاهده شده است که در حوزه های بسیاری با پرداخت وجه اقدام به تغییر نظر و خرید رأی شده است. این اتفاق بسیار غم انگیز بوده و باید آسیب شناسی بشود. اینکه یک نفر علیرغم میل باطنی به خاطر فقر مالی حاضر به حراج گذاشتن رأی و اندیشه اش می شود، شما مسئولید وباید پیگیری و بررسی نمایید.
اینکه یک نفر از توجه مردم به روحانیت و ائمه جمعه سوء استفاده می کند و تلاش می کند با روغن دین نان خود را چرب کند، باید بررسی و کالبد شکافی شود و نتیجه آن به مردم گزارش شود.
جناب رییس جمهور، اینکه یک صاحب ایدئولوژی، برای جلب نظر عده ای حاضر است مبانی ایدئولوژی خود را زیر پا بگذارد و دست به دامن کسی شود که از نظر ایدئولوژی مخالف اوست و مبانی نظری دینی او با چنین کاری مخالف است اما به خاطر مناصب دنیوی مرتکب این عمل می شود، قابل بررسی و پیگیری است و از طرف شهروندان مسئولید بررسی و پیگیری نمایید.
جناب رییس جمهور، لطفا برای ریاست جمهوری شأن بتراشید و قانون بگذارید، تا هرکس نتواند خود را در جایگاه رییس جمهور ایران بنشاند و تمدن کهنسال و دیرپای ایران عزیز را به تمسخر بگیرد و مردم ایران را در نگاه افکار عمومی کشورهای تازه بدوران رسیده تحقیر نماید.
جناب رییس جمهور، اینکه کسی در این مملکت به خودش اجازه می دهد و به یک شهروند پیشنهاد می دهد که در مقابل یارانه و کارت هدیه از خط قرمز اعتقاداتش بگذرد، غم انگیز و نگران کننده است.
جناب رییس جمهور، اینکه بی ادبی و بی اخلاقی رایج شده و به راحتی حرمت افراد در رسانه ها و فضای مجازی شکسته می شود، غم انگیز، جانگزای و نگران کننده است.
اینکه شیوه مدیریت در کشور اسلامی بگونه ایست که هنوز هستند کسانیکه با فقرا عکس یادگاری می گیرند، شما و دولتمردان قبل از شما مسئولید وباید در مقابل مردم و تاریخ پاسخگو و عذرخواه باشید.
اینکه هنوز فقر وبیکاری در کشور اسلامی جولان می دهد، و موجب پایین رفتن شأن یک ایرانی می شود، شما به عنوان یک ایرانی مسئولید.
اینکه اطلاعات و درآمد کشور و نهادهای دولتی وغیردولتی بصورت پنهانی و غیر علنیست و عده ای اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار می دهند، شما مسئولید وباید راهکارهای شفاف سازی و قانونمندی را ارائه و عملیاتی و اجرایی نمایید.
اینکه نظام درسی ودانشگاهی ما هرچند سال یکبار دچار تغییر در کتب و منابع می شود و موجب سردرگمی و خسران دانش آموختگان و دانشگاهیان می شود، شما مسئولید و نباید اجازه بدهید، نسبت به الگوهای مذهبی و اسطوره های فرهنگی مردم بی توجهی شود، بلکه در معرفی و نمونه برداری مردم از الگو های مذهبی و فرهنگی کوشا باشید.
جناب رییس جمهور، مردم ما عادت دارند، کارشان را به رییس جمهور بسپارند و خودشان کنار بنشینند و منتظر دوره بعد باشند. اینکه در چند دوره رأی به رییس جمهور، نه به رقبا بوده است، کاری ناپسند و غیر دموکراتیک است و شما به پشتوانه انتخابات اردیبهشت ماه مسئولید که راهکاری برای برون رفت از این مسئله بیابید.
جناب رییس جمهور، هنرمندان، معلمین، کارکنان دولت و اقشار کم درآمد در هنگامه انتخابات عزیز ومحترم می شوند، شما موظفید این احترام را تبدیل به احترام ادامه دار ودامنه دار وگسترده برای تمام مردم این بنمایید واین امر جز با برنامه ریزی برای افزایش کرامت وعزت نفس مردم امکان پذیر نیست.
جناب رییس جمهور طبق قانون شما نفر دوم و مهمترین شخص بعد از ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی هستید. در نتیجه بسیاری از افراد جامعه از نحوه برخوردشما، سخن گفتن شما و نگرش شما به مسایل الگو می گیرند و ناخواسته تقلید می کنند، پس لطفا به هنگام طوفان تشویق ها و انبوه کف و سوت حاضران، مراقب کسانی باشید که شمارا الگو قرار می دهند.
جناب رییس جمهور ، دشمنان ایران در فضای مجازی با انتشار ُّاخباری مبنی بر اینکه فقط با ثروت عسلویه یا خوزستان و... می توان ایران را به بهترین نحو اداره کرد، لطفا نگذارید دشمنان ما از کمبود امکانات و کاهش قدرت خرید مردم سوء استفاده کنند و مردم شریف و رنج کشیده ایران را که به امید بهبودی به شما رأی داده اند، مأیوس و نومید کنند.
جناب رییس جمهور، مهمترین آفت درخت انقلاب ، آفت یأس است. هنگامیکه مردم ما مأیوس شوند، می توان آنها را تحقیر کرد و از مسیر انقلاب منحرف کرد، خواهش می کنم در توسعه امید و گسترش نشاط بکوشید و نگذارید چون گذشته بنگاههای غم پراکنی، اندوه را به عنوان عادت روزانه مردم ایران ترویج بدهند.
جناب رییس جمهور، جمهوری اسلامی حاصل اندوه هزاران خانواده شهید، خون پاک شهدای انقلاب وجنگ، رنج بی پایان جانبازان ارجمند و فرهیختگان و اندیشمندان است، نگذارید زحمت های بنیانگذار انقلاب و فرزندانش، درهیاهوی جنجالهای سیاسی گم شود و رنگ ببازد.
جناب رییس جمهور، جامعه ما یک جامعه هیجان زده و احساسی است، خواهش می کنم، تدبیری بیاندیشید تا راهکارهای عقلایی و اندیشیده توسعه یابد تا بیگانگان و دوستان نادانمان نتوانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و از قبای ژنده مردم برای خودشان لحافی بدوزند، تدبیری به خرج بدهید که مبنای تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در پروژه ای قانونی و نظارت شده قرار بگیرد و مبانی علمی و تجربی را طی نماید.
جناب رییس جمهور، تحصیلات تکمیلی در کشور ما نیاز سنجی ناشده و بر اساس سود وزیان مؤسسات غیر انتفاعی بوده و متاسفانه باعث شده انبوه بیکاران با مدارک تحصیلی منتظر استخدام های دولتی آب حسرت بنوشند، تدبیری بیاندیشید که پذیرش رشته های تحصیلی نیاز سنجی و براساس نیازهای کشوری و سپس بومی و براساس توانمندی مناطق در تولید ثروت ملی وبالا بردن درآمد ناخالص کشور صورت پذیرد و از موازی کاری و نهادهای موازی وحرکت ها کوتاه مدت بدون برنامه جلوگیری نمایید.
جناب رییس جمهور، لطفا برای مناطق کمتر توسعه یافته برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت طراحی کنید و نگذارید که استانهای توسعه یافته همچنان مکنده اعتبارات ملی باشند و استانهای کمتر توسعه یافته همچنان حسرت تهرانی شدن را داشته باشند، بدیهی است این مهم جز با توسعه متوازن و تقسیم اعتبارات بر اساس اولویت و برنامه امکانپذیر نیست.
جناب رییس جمهور، خواهسمندیم، در مدیریت های کلان کشوری کسانی را برگزینید که تعلق خاطری به سربلندی ایران داشته باشند و تماشاگر توسعه کشورهای همسایه نباشند، بلکه فعالانه برای بهبود و بهزیستی سرزمین اهورایی بکوشند.
جناب رییس جمهور، خواهشمندیم در عزل ونصب ها ، مبنای انتخابتان شایسته سالاری و توانمندی باشد واز پذیرش سفارشات سهامداران سفره انقلاب خودداری بفرمایید و باور بفرمایید سهامداران واقعی انقلاب مردم شریف ایرانند.
جناب رییس جمهور شما وام دار و مدیون همه مردم ایران و نه گروهی خاص و زراندوزان سود جوی هستید، پس در هر نگاه و در هر برنامه همواره اله الناس و ملک الناس را مراقب خود بدانید و از او کم بخواهید و یقین بدانید که او نعم المولی و نعم النصیر است.
جناب رییس جمهور، یکی از داستانهای عامیانه دوره صفویه گویای بسیاری از درخواست ها و حقایق اجتماعی بیان ناشده است شما را آن داستان توجه می دهم و عرض می کنم:
ما همه کردیم، کار خویش را
جان مولا تو بجنبان ریش را

همواره برای جنابعالی و همه کسانیکه برای سربلندی ایران عزیز می کوشند، آرزومند سلامت و تندرستی وشادکامی و موفقیت هستیم.
"با احترام سید غلامعباس موسوی نژاد "
سید غلامعباس موسوی نژاد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار