نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب گفت: با پایان یافتن دوره شش ماهه ریاست نماینده خمین در مجمع نمایندگان منصوری نماینده ساوه به مدت شش ماه عهده دار ریاست مجمع نمایندگان استان مرکزی شد.
کد خبر: ۴۳۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 03 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی در شهرستان تفرش از تغییر رئیس مجمع نمانیدگان استان خبر داد و گفت: با عنایت به پایان یافتن دوره شش ماهه ریاست نماینده خمین در مجمع نمایندگان محمد رضا منصوری نماینده ساوه به مدت  شش ماه عهده دار این سمت خواهد بود.

مقدسی از جمله مصوبه دیگر جلسه مجمع نمایندگان استان را دعوت از کمسیون کشاورزی مجلس برای حضور در استان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: استان مرکزی دارای پتانسیل های مختلفی در عرصه کشاورزی است و مقرر شد رئیس جدید مجمع نمایندگان استان مرکزی زمینه حضور کمیسیون کشاورزی را فراهم کند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود: مجمع نمایندگان استان بنا دارد از وزیرانی که حضور آنها در استان موثر و مغتنم است و به رفع مشکلات مردم کمک می کند دعوت بعمل آورد تا از نزدیک با مسائل و مشکلات موجود آشنا شوند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه تضارب آرا در عالم سیاست یک امر منطقی و طبیعی است تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان باید برای پیگیری مطالبات و حقوق مردم منسجم، متحد و متفق باشد چرا که وحدت می تواند در رفع مشکلات و دغدغه های مردم تاثیر گذار باشد

مقدسی در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از اینکه دوره دوزادهم ریاست جمهوری با موفقیت های خوبی همراه باشد حمایت مجمع نمایندگان استان از دولت دوازدهم را در یک فضای همدلی و همراهی عاملی موثر برای پیگیری مطالبات مردمی عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار