تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور حماسی و آگاهانه خود در انتخابات باردیگر به مشی اعتدال رای دادند و دولت باید در چهار سال پیش رو پاسخ این پیروزی را با برنامه های کارآمد و اثربخش بدهد.
کد خبر: ۴۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 01 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی شامگاه چهارشنبه در جشن سپاس حماسه بزرگ 29 اردیبهشت در جمع فعالان ستاد سلامت روحانی در استان مرکزی، افزود: مردم با رای خود در انتخابات به وظیفه مهمشان عمل کرده اند و اینک نوبت دولت است که با کابینه ای قوی و نیروهای کارآمد در بدنه دولت پای به صحنه بگذارد.

عضو فراکسیون امید خانه ملت توضیح داد: مجلس شورای اسلامی با تمام قوا از دولت و برنامه هایش حمایت می کند و هر مانع در مسیر راهبردهای قانونی را کمک می کند تا از میان برود تا با اجرایی شدن حداکثری برنامه های دولت پاسخ حضور پرشور مردمی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در دولت دوازدهم حضور افرادی را که با سیاست های دولت مخالف هستند برنمی تابند و از این حیث باید اصلاحات اساسی در حوزه مدیریت ها صورت بگیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لیست امید در 20 شهر در شورای اسلامی پنجم رای آورده است، گفت: رفتار انتخاباتی مردم در این دوره پیام مهمی داشت و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید متعهدانه و با همه قوا به صحنه بیایند و برای تحول آفرینی در حوزه شهری بکوشند.

مقدسی اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری در استان نیازمند تغییر نگرش است و می طلبد با انتخاب شهردار توانمند، برنامه محوری و تلاش هدفمند مشکلات مدیریت شهری رفع شود.

وی توضیح داد: مردم با آرای خود این پیام روشن را اعلام کرده اند که به دنبال نگاه سیاسی نیستند بلکه افراد توانمند و خبره را برای اداره کشور می خواهند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی نیز در این جشن گفت: انتخابات فصل رقابت هاست و اینک که کارنامه انتخابات بسته شده، باید این رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و همه ظرفیت ها در راستای برنامه های دولت و توسعه کشور همراه و همگام شوند.

رضا آستانه افزود: رفتارهای انتخاباتی این دوره نیازمند تحلیل و مطالعه بیشتر است و باید ظرفیت ها و فرصت ها به خوبی برای آینده کاویده شود.

وی گفت: ستاد سلامت استان در انتخابات شیوه ها و دستاورهای خوبی داشتند و از زحمات فعالان این ستاد تقدیر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در این جشن گفت: پیروزی لیست امید در انتخابات شوراها گامی به جلو در بلوغ سیاسی است و اینک منتخبان شوراهای اسلامی بایدبا ارائه برنامه های شفاف و کارآمد و نظارت های مستمر بر حسن اجرای برنامه ها در تکمیل این رشد سیاسی قدم بردارند.

دکتر حسن طاهراحمدی افزود: جامعه پزشکان و حوزه سلامت استان مرکزی به عنوان طیفی از نخبگان استان مرکزی در انتخابات 29 اردیبهشت به صورت آگاهانه و فعال به صحنه آمدند و نقش دانشجویان نیز در رقم خوردن این حماسه پررنگ و اثرگذار بود.

وی توضیح داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان های محلی نقش مهمی را در تصمیم سازی های کلان و اثرگذار شهرها و روستاها دارند و می طلبد که شوراهای اسلامی پنجم با برنامه ، اصولی و پررنگ در ساماندهی مشکلات حوزه اجتماعی و سلامت عمل کنند.

در این جشن از فعالان ستاد سلامت ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار