رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از کسب ۲۰ مدال قهرمانی بین المللی توسط جوانان این شهرستان در سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 29 May 2017
محمد سیفی، از برگزاری هشت جلسه شورای ورزش، ۱۶ جلسه ساماندهی و امور جوانان در سال گذشته خبر داد و افزود: ۱۳۳ موضوع در خصوص ازدواج، اشتغال، مشارکت‌های اجتماعی، فضای مجازی و اوقات فراغت، داشته‌ایم که ۷۵ درصد مصوبات اجرایی شده است که نقش تمام دستگاه‌های ذیربط در بهبود فضاهای ورزشی و ایجاد نشاط در جامعه انکارناپذیر است و باید در این امر ورود کرده و اقدامات موثرتری انجام دهند.

وی به بیان توفیقات ورزشکاران پردیس در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۲۰ مدال قهرمانی بین المللی و برون مرزی، ۷۰ عنوان قهرمانی کشوری، ۲۵۰ عنوان مقام قهرمانی در جام‌های متعدد کشوری، استانی و شهرستانی توسط ورزشکاران این شهرستان بدست آمده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به برگزاری برنامه های ورزشی محله محور اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته مصادف با روز آزادسازی خرمشهر میهمان ساکنین در فاز ۳ مجتمع مسکونی پارسه بودیم و با حضور ورزشکاران و جمع کثیری از مردم و توانستیم با برگزاری همایش ورزش همگانی در واقع ورزش را به سبد کالای خانوار مردم ببریم.

سیفی گفت: این برنامه‌ها به صورت هفتگی در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مداوم را در نقاط مختلف همراه با اهدای جایزه به حاضرین ادامه خواهیم داد و تلاش داریم در هفته یک بار در محل‌های مختلف حاضر شویم و بتوانیم با رویکرد توسعه ورزش همگانی باعث شادابی و نشاط در جامعه بخصوص در شهرستان پردیس باشیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات کمبود فضای ورزشی در پردیس اشاره کرد و گفت: مشکلات و انتظارات ورزش و جوانان شهرستان به چند مورد کمبود فضاهای ورزشی و سالن های اختصاصی بانوان معطوف است که ما با ایجاد بسته‌های تشویقی جهت جذب و ایجاد علاقه برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش شهرستان در جهت رفع این معضل هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی ویژه ماه مبارک رمضان نیز گفت: ما در ماه رمضان با برگزاری ۳ جام در خدمت ورزش دوستان خواهیم بود در بخش آقایان والیبال و فوتسال و در بخش بانوان والیبال را برگزار خواهیم کرد.
منبع: مهر
برچسب ها: پردیس ، مدال ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار