تابناک مرکزی: رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در استان به طور جدی در دستور کار است و واحدهای صنفی متخلف با برخورد قاطع روبرو می شوند.
کد خبر: ۴۳۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 28 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، جمشید زند اظهار داشت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در دست اجرا است و بازرسی از عملکرد واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات آنها مدنظر قرار دارد.

 رئیس اتاق اصناف استان مرکزی افزود: همچنین رعایت شئونات اسلامی در ماه رمضان بر همه لازم است و با واحدهای صنفی که حرمت این ماه را حفظ نکنند برخورد می شود.

زندبیان کرد: اتاق اصناف استان مرکزی با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی با واحدهای صنفی که حرمت ماه رمضان را حفظ نکنند به طور جدی برخورد می کند.

وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی در مسیر ارتباطی چند استان کشور است، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته واحدهای پذیرایی و خدماتی در کمربندی شهرها و واحدهایی که در کنار مراکز درمانی هستند حق ارائه خدمات به مسافران را دارند و با سایر واحدهایی که در غیر از این مکان ها در طول روز ارائه خدمات داشته باشند برخورد خواهد شد.

 رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد: همچنین واحدهایی که از اذان مغرب تا اذان صبح آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شهروندان هستند ملزم به رعایت توصیه های پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مواردی که از طریق اتحادیه به آنان ابلاغ شده، هستند.

زند در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه کمبودی در اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در بازار موجود است از جمله برنج ایرانی، خارجی، شکر و ... که با قیمت های مصوب در سطح فروشگاه ها و تعاونی ها عرضه می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار