تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از کشف 16 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق از يك واحد صنفي خواربار فروشي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 25 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " روح الدین یوسف وند  "  فرمانده انتظامی تفرش در تشريح اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان در تحقيقاتي هدفمند، از فعالیت یکی از متصديان واحدهای صنفی در شهرستان تفرش در زمینه خرید و فروش سيگار قاچاق مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرا دادند.

وي ادامه داد: سرانجام  ماموران كلانتري 11 شهرستان با هماهنگي دستگاه قضايي و در بازرسي از اين مغازه تعداد 16 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق را كشف كردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارجاع پرونده اين فرد به دستگاه قضايي براي برخورد قانوني  خاطرنشان کرد: پلیس با اجراي مستمر طرح‌هاي هدفمند و نیز تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي فراگیر بر اصناف مختلف، بر آن بوده است تا همواره رسالت خود را به گونه ای مطلوب در راستای کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي مختلف به انجام برساند.

سرهنگ یوسف وند  در پایان  با قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار