تابناک مرکزی: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران مهم‌ترین عبرت از عملیات آزادسازی خرمشهر را اطاعت از ولایت و امامت دانست.
کد خبر: ۴۳۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 25 May 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از بسیج، به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سپاه ناحیه مقاومت اراک مراسم جشنی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر درمسجد امام علی(ع) کوی بعثت اراک برگزار شد.

پاسدار مصطفی زاهدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) درخصوص آزادسازی خرمشهر گفت: امام خمینی(ره) فرمود«خرمشهر را خدا آزاد کرد»؛ عملیات آزادسازی خرمشهر را رزمندگان اسلام طراحی کردند اما آن چیزی که پس از گذشت دو سال خونین شهر را تبدیل به خرمشهر کرد لطف و عنایت خاص خداوند متعال بود که زمینه پیروزی را فراهم کرد.

وی با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان اسلام درآزادسازی خرمشهر با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس از ۱۰ اردیبهشت سال ۶۱ به مدت ۲۴ روز به طول انجامید، عنوان کرد: این عملیات در سه مرحله انجام شد که در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران به غنیمت‌های به دست آمده در عملیات بیت‌المقدس اشاره و بیان کرد: در این عملیات ادوات جنگی رژیم بعثی عراق در اختیار رزمندگان ما قرار گرفت و علاوه بر این 16 هزار نیروی صدام کشته شد و بیش از 19 هزار نیروی عراقی به اسیر شدند.

وی مهم‌ترین عبرت از عملیات آزادسازی خرمشهر را اطاعت از ولایت و امامت دانست و تاکید کرد: حفظ روحیه ایثار و فداکاری و ابتکار و خلاقیت و نوآوری و تلاش برای حل مشکلات مردم از دیگر عبرت‌ها و درس‌هایی است که می توانیم از حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر بگیریم.

زاهدی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی امام خامنه ای تاکید کرد: باید اشتغال و تولید محور کار مسئولین قرار بگیرد.

 

وی اظهار کرد: باید مسئولان در دولت، مجلس، دستگاه قضا و سایر دستگاه‌ها با همان روحیه‌ای که رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس به پیروزی رسیدند تلاش کنند تا تمام مشکلات اقتصادی، اشتغال، رکود، تورم، معیشت و ازدواج را حل کنند و راهی جز این برای رسیدن به رشد اقتصادی و برون رفت از مشکلات نداریم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران در پایان گفت: همان گونه که روحیه ایثار و فداکاری و ابتکار رزمندگان، مشکلات دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را مرتفع ساخت به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار