تابناک مرکزی: افرادي كه در حدود 46 هكتار از اراضي ملي در روستاهاي اطراف شهرستان اراك را به صورت غير قانوني تصرف كرده بودند، شناسايي و به دستگاه قضايي معرفي شدند.
کد خبر: ۴۲۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 21 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ” سيد نورالدين حسيني” رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: ماموارن اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان در تحقيقاتي از تصرف غيرمجاز اراضي ملي در دو روستاي شهرستان اراك مطلع شدند و با هماهنگي مرجع قضايي بررسي موضوع آغاز شد.

وي افزود:‌در مراحل تحقيقات اوليه با همكاري كارشناسان اداره منابع طبيعي شهرستان، نسبت به تهيه نقشه، عكس هاي هوايي و مستندات لازم از محل اقدام و مشخص شد در حدود 46 هكتار از اراضي ملي به صورت غيرقانوني از سوي افرادي تصرف شده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با شناسايي متهمان پرونده و احضار آنها به پليس آگاهي و با توجه به اظهارات آنان، پرونده براي بررسي به كارشناسان رسمي دادگستري ارجاع و تصرف 46 هكتار از اراضي ملي محرز و مشخص شد.

حسيني در ادامه گفت: با عنايت به اثبات قطعي زمين خواري ، متهمان پرونده به صورت قانوني احضار و به دادسرا دلالت كه براي آنها قرار قانوني صادر و پرونده با صدور قرار مجرميت ، براي صدور راي به دادگاه ارجاع شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار