فرمانده انتظامي استان مرکزی
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی از برنامه ريزي جامع و آمادگي پليس استان در تامين امنيت انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 17 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"كيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي استان مرکزی در جمع خبرنگاران انتخابات يكي از اركان مردم سالاري ديني دانست و گفت:  حضور حماسي مردم در انتخابات مختلف در نظام جمهوري اسلامي همواره مايه عزت ملي و يكي از پديده هاي حماسه آفرين بوده است.

وي با اشاره به ماموريت نيروي انتظامي در حفظ و برقراري امنيت انتخابات بيان داشت: مشاركت مردمي در انتخابات مستلزم بستر سازي نظم و امنيت مطلوب توسط دستگاه هاي امنيتي و انتظامي است و بخش مهم و خطيري از اين مسئوليت بر عهده ناجاست كه در سطح استان از ماه ها قبل اين برنامه ريزي ها در جلسات كارشناسي و با همكاري و هماهنگي ديگر دستگاه هاي مسئول انجام شده است.

وي با اشاره به برنامه ريزي كامل دستگاه‌های امنيتي و انتظامي در برقراري امنيت انتخابات دوازدهمين همين دوره رياست جمهوري و پنجمين شوراهاي اسلامي شهر و روستا تصريح کرد: در جلسات هماهنگي و كارشناسي، همه تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي باشکوه در سطح استان فراهم شده است.

عزيزي افزود:‌ در اين دوره از انتخابات تعداد كل شعب اخذ رأی استان شامل يك هزار و 70 شعبه و تعداد صندوق‌های اخذ رأی نيز يك هزار و 80 صندوق اخذ رأی خواهد بود که اين تعداد شامل 689 صندوق ثابت و 391 صندوق سيار می‌باشد.

عزيزي با اشاره به بهره گيري از توان بسيج و سپاه استان در تأمین بخشي از امنيت صندوق‌های اخذ رأی تصريح كرد: از مجموع يك هزار و 70 شعبه اخذ رأی، تعداد 693 شعبه اخذ رأی توسط كاركنان فرماندهي انتظامي استان تأمین امنيت خواهد شد و برابر هماهنگی‌های انجام شده با سپاه روح الله استان، امنيت تعداد ي از شعبات به سپاه روح الله استان واگذار مي شود كه در اين بخش از ظرفيت پاسداران ، سربازان و نيروهاي بسيجي در تأمین امنيت اين شعبه‌ها استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامي استان مركزي خاطرنشان كرد : نيروي انتظامي استان قبل، حين و بعد از انتخابات نيز با بهره‌گیری از تمام توان خود ضمن تأمین نظم و امنيت انتخابات با هرگونه فعالیت‌های مغاير با آرامش و تخلفات احتمالي انتخاباتي در چارچوب قانون برخورد خواهد كرد.

عزيزي در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تأمین امنيت خارج از شعب اخذ رأی نيز اشاره كرد و گفت:‌ در هماهنگی‌های انجام شده، ایستگاه‌های بازرسي در سطح استان با همكاري سپاه روح الله استان از يك روز قبل از انتخابات برقرار خواهد شد و شهروندان نيز لازم است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

فرمانده انتظامي استان مرکزي عنوان کرد: از کانديداها و ستادهاي انتخاباتي آن‌ها مي‌خواهيم که در چند روز باقيمانده هم مقررات و قوانين انتخاباتي را به ‌نحو احسن رعايت کنند و همچنين از مردم شريف استان مي خواهيم که با حضور حداکثري خود در پاي صندوق‌هاي رأی، مانند دوره‌های پيشين انتخابات مشت محکمي بر دهان استکبار و دشمنان نظام بکوبند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار