تابناک مرکزی: مدیرکل اقتصادی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: یک هزار و ۵۰۰تن اقلام اساسی ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و همچنین میوه در استان توزیع می شود.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، محمود نعمتی پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی در اراک اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت تنظیم قیمت اقلام در بازار طبق روال هر ساله، اقدامات لازم برای تهیه کالاهای اساسی برای مردم استان در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

مدیرکل اقتصادی و امور بین الملل استانداری مرکزی افزود: مقرر شده در آستانه ماه رمضان، ۵۷۰ تن برنج خارجی وارداتی به قیمت مصوب دو هزار و ۷۰۰ تومان در شبکه های تعاونی روستایی و اصناف و فروشگاه های بزرگ توزیع شود.

نعمتی خاطرنشان ساخت: همچنین بر مبنای سهمیه استان، ۴۸۸ تن شکر به قیمت مصوب دو هزار و ۸۵۵ تومان نیز در سطح استان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع گوشت مورد نیاز نیز تصریح کرد: همچنین ۳۸۰ تن گوشت مرغ منجمد داخلی به قیمت مصوب هر کیلوگرم پنج هزار و ۷۰۰ تومان و ۳۹ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی که قیمت هر کیلوگرم مخلوط آن ۲۴ هزار تومان و قیمت ران هر کیلو ۲۵ هزار تومان است توزیع می شود.

مدیرکل اقتصادی و امور بین الملل استانداری مرکزی ادامه داد: در رابطه با تامین نیاز میوه ماه مبارک رمضان نیز مقداری از میوه تامین شده برای شب عید موجود است که توزیع خواهد شد.

نعمتی با اشاره به انجام بازرسی و نظارت بر قیمت اقلام اساسی در بازار طی این مدت گفت: واحدهای بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف استان مرکزی در این رابطه موظف هستند نظارت لازم را به منظور جلوگیری از گرانفروشی در رابطه با اقلام ذکر شده داشته و از واحدهای صنفی عرضه کننده بازدید کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار