هیات کبدی بانوان ایلام از دعوت سه نفر از بانوان کبدی کار ایلامی به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 10 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ خانم ها فاطمه منصوری، هانیه منصوری و زهرا یوسفی نژاد از ورزشکاران توانمند این رشته پر هیجان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
 
رئیس هیات کبدی بانوان ایلام که خودش از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی است، گفت: تیم کبدی بانوان ایلام با حضور در لیگ برتر و کسب عنوان سوم این مسابقات نشان داد استعدادهای شایسته ای در این رشته ورزشی دارد.
 
زهرا یوسفی نژاد افزود: با فراهم کردن امکانات و توجه مسئولان این رشته ورزشی تیمی می تواند به موفقیت های چشمگیری در بخش ورزش کشور دست پیدا کند.
 
وی یادآور شد: ورزش بانوان ایلام در سال های گذشته موفقیت های چشمگیری در بخش های مختلف ورزشی ملی و بین المللی کسب کرده اند و این امر توجه ویژه مسئولان را برای شناساندن ورزش استان ایلام و موفقیت های بیشتر می طلبد.
 
رئیس هیات کبدی بانوان ایلام افزود: کادر فنی تیم ملی کبدی بانوان جهت حضوری شایسته در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی در سال 2018 نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران را با دعوت از 31 بازیکن برگزار می کند.
 
اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو پریسا جلیلیان، مژگان قاسمی، مینا اعتقادی، سعیده جعفری، سیمین فرنوش نیا، رابعه غفاری، فاطمه منصوری، هانیه منصوری، زهرا یوسفی نژاد، رویا لک علی آبادی، سمانه افخم، مهسا شعبانی، فریده ظریف دوست، رقیه میر، مینا آذریان، مرضیه عشقی، رویا داوودیان، فاضله نظری، آزاده صیدی، فاطمه کرمی، راهله نادری، زهرا آسترکی، زهرا کریمی، زینب کرباسی، مطهره آزادی، زهرا عباسی، طاهره تیره گر، زهرا معصوم آبادی، صدیقه جعفری، زکیه ململی و فاطمه خدابنده لو است.
 
به گزارش تابناک ایلام، تیم کبدی بانوان ایلام در نهمین دوره مسابقات لیگ برتر کشور با حضور شش تیم راه یافته به دور نهایی به میزبانی کرمانشاه پس از تیم های گلستان و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
اردوی تیم ملی کبدی بانوان روز جمعه 22 لغایت 26 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می شود و نفرات دعوت شده باید عصر روز جمعه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

** برپایی اردوی آمادگی تیم ملی جوانان جودو در ایلام
 
رئیس هیات جودو ایلام گفت: اردوی تیم ملی جودو جوانان کشور در ایلام برپا می شود و شهر ایلام به مدت یک هفته میزبان جوانان ملی پوش رشته جودو است.
 
وحید عبدالهی پور با بیان اینکه 35 ورزشکار در این اردو حضور دارند، گفت : در رده جوانان از تعداد 35 برگزیده جودوی کشور سهم این استان چهار جودوکار در چهار وزن مختلف است.
 
وی با بیان اینکه استان ایلام یکی از قطب های خوب جودو در کشور است افزود: ورزش جودو در استان ایلام از پر افتخارترین رشته های ورزشی در رده های سنی مختلف و در میادین ملی و بین المللی است.
 
رئیس هیات جودو استان یادآور شد: فعالیت مربیان بر اساس تقویم فدراسیون و برنامه ریزی هیات بوده که چندین سال است از سنین پایه آغاز شده و نتایج خوب آن را شاهد هستیم.
 
عبدالهی پور یکی دیگر از افتخارات جودو استان در سال های گذشته را حضور علی اکبر کریمی زاده مربی شایسته استان بعنوان مربی در کنار تیم ملی جوانان کشور اعلام کرد.
 
به گفته وی فرهاد کیوان، علیرضا افروز، محمد صادق کوخایی و محمد کریمی زاده چهار جوان جودو کار ایلامی حاضر در این اردو می باشند.
 
به گزارش تابناک ایلام، بیش از 700 نفر در رشته ورزشی جودو در استان ایلام فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار