تابناک مرکزی: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی از افزایش تعداد مناطق شهرداری اراک به پنج منطقه با تائید وزیر کشور و ابلاغ به استانداری مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 08 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از استانداری مرکزی، حسن قربانی اظهار داشت: در پی درخواست شهرداری اراک و پیگیری های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی مبنی بر منطقه بندی جدید این شهرداری، به استناد ماده ۵۴ قانون شهرداری و دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی شهرها، با افزایش تعداد مناطق شهری شهرداری اراک از چهار به پنج منطقه موافقت شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی افزود: نقشه حریم مناطق شهری، نقشه محلات و نقشه مناطق شهری اراک هم ابلاغ شده است.

قربانی خاطرنشان ساخت: طرح افزایش مناطق شهرداری اراک که از سوی شهرداری تهیه شده بود پس از تایید شورای اسلامی شهر و پیگیری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی برای بررسی نهایی به وزارت کشور ارسال شد که در نهایت در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به تصویب رسید و با امضای وزیر کشور برای اجرا ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی همچنین گفت: شهرداری اراک موظف است به منظور راه اندازی مناطق جدید، حداکثر ظرف مدت سه ماه از ابلاغ این موضوع، پیشنهاد ساختار سازمانی برای این مناطق را بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها برای تصویب به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارائه کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار