رئيس كميته بازرسي انتخابات شوراهای اسلامی استان مركزي؛
تابناک مرکزی: رئيس كميته بازرسي انتخابات شوراهای اسلامی استان مركزي گفت: انتظار داریم کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی در تبلیغات شفاف و صریح از برنامه های خود سخن بگویند.
کد خبر: ۴۱۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 30 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی رئيس كميته بازرسي انتخابات شوراهای اسلامی استان مركزي در حاشیه جلسه توجيهي با اعضاي كميته هاي بازرسي استان در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی لازمه رشد و پیشرفت شهر ورستا را حضور افراد متعهد، متخصص و کارآمد در شورا دانست و گفت: انتظار داریم کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی در تبلیغات شفاف و صریح از برنامه های خود سخن بگویند.

وی ادامه داد: مردم می توانند با اطلاع کافی از برنامه های کاندیداها با دیدی بازتر و وسیع تر در انتخاب افراد اصلح کوشا باشند و زمینه حضور افراد شایسته و کارآمد را در شوراها فراهم کنند تا شاهد تحولی در زمینه مدیریت شهری باشیم.

رئيس كميته بازرسي انتخابات شوراهای اسلامی استان مركزي با اشاره به اینکه تعامل و همکاری بین تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات استان می تواند زمینه حضور حداکثری مردم و شکل گیری انتخابات باشکوه و شور انگیز را رقم بزند بیان کرد: انتخاباتی پرشور، باشکوه، سالم و ارشمند در 29 اردیبشهت می تواند در استقرار دولتی قدرتمند و صاحب نفوذ در جهان تاثیر گذار باشد.

مقدسی با تاکید بر حفظ و صیانت از آرا مردم به عنوان حق الناس در تشریح بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته قول هایی در خصوص بازگشت افرادی که پاسخ استعلام آنها از مراجع چهارگانه بدون گزارش بوده است به چرخه رقابت انتخاباتی داده شده است.

 وی ادامه داد: با رفع ابهامات، تشابهات اسمی و سوء تفاهمات رخ داده و بررسی دقیق مدارک ارائه معترضین شاهد خواهیم بود که اعلام نهایی اسامی کاندیداهای انتخابات شوراهای استان زمینه برقراری آرامش را فراهم می کند.

رئيس كميته بازرسي انتخابات شوراهای اسلامی استان مركزي تاکید کرد: چنانچه افرادی پس پایان مهلت بررسی صلاحیت ها بازهم نسبت به حذف خود از صحنه رقابت انتخاباتی اعتراض داشتند می توانند با مراجعه به هیات مرکزی نظارت در جهت ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

مقدسی با اشاره به اینکه پس از ثبت اعتراض معترضین در هیات مرکزی نظارت پرونده ها به کمیته بازرسی استان ارجاع داده می شود گفت: بعد از بررسی نهایی از سوی کمیته بازرسی درنهایت اسامی نهایی افراد روز  18 اردیبهشت ماه اعلام عمومی خواهد شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار