کد خبر: ۴۱۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 30 April 2017

به گزارش تابناک یزد،اولین دوره مسابقات بین‌المللی سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

 نخستین دوره مسابقات بین‌المللی سازه‌های ماکارونی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد با حضور 140 تیم از 11 کشور دنیا از جمله کشورهای اتریش، آلمان، چین، فرانسه، عراق، هند و پاکستان به میزبانی یزد برگزار شد.

در این رقابت‌ها که دو روز به طول انجامید، 452 سازه ماکارونی در پنج گرایش مختلف با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در گرایش راندمان دانشجویی به ترتیب دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای استان‌های یزد، کرمانشاه و زنجان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در گرایش هدفمند نیز دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد مقام اول، دبیرستان پارسای استان اصفهان مقام دوم و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد مقام سوم را کسب کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی مقام اول گرایش سنگین را به خود اختصاص داد، در این بخش دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای استان یزد دوم شد و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه مقام سوم را دریافت کرد.

در قسمت ستون فشاری نیز تیم‌های فولادسازان کیوان، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در گرایش المان شهری نیز تیم‌های دانشکده رقیه(س) و دانشکده امام علی(ع) از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد عناوین برتر ار کسب کردند.

در گرایش پل عابر پیاده زیبا نیز تیم‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان یزد توانستند مقام برتر این گرایش را کسب کنند.

بر اساس این گزارش، این رقابت‌ها در بخش دانش‌آموزی نیز برگزار شد که در پایان بخش راندمان دانش‌آموزی، تیم‌هایی از مجتمع آموزشی اختر دانش مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم هنرستان صنایع لاستیک مقام سوم را بدست آورد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار