استاندار یزد به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 30 April 2017

به گزارش تابناک یزد،متن کامل پیام استاندار یزد به مناسبت روز پاسدار و روز  چانباز بدین شرح است  

 کتاب سرخ و حدیث مانای حسین ابن علی (ع) سراسر گفتار و کردار عشق است و شیدایی.  عشق ناشی از شناخت عمیق و نهایت عرفان به آفریننده توانا، محبوب و خواستنی عالمیان. به راستی که این شناخت وجودی، منشا و مبدا شیدایی و شیفتگی به حضرت علیم و خبیر بوده و هست.

یکی از زیباترین فصول این کتاب سرخ و ماندگار، اوراقی است که از "وفا و صفا"،  "کرامت و مناعت"، "رشادت و شجاعت"، "زیبایی و متانت" و از همه مهمتر، "دلدادگی و وفای بعهد ماه بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، نگاشته شده و به ثبت رسیده است و چه تناسب زیبا و معنی داری است که ایام میلاد مبارک حسین ابن علی (ع) و پرچمدار نهضت عاشورا بنام روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

هر انسانی،  خواه شیعه و پیرو حسین باشد یا نباشد، با تورق اینهمه زیبایی انسانی، شیفته حسین و عباس و یاران راستین این بزرگان و زیبندگان جامعه بشری شده و خواهد شد.

اینجانب با ادای نهایت ادب و احترام به پیشگاه همه ائمه اطهار صلوات الله علیهم اجمعین، روزهای بسیار خجسته  سوم شعبان زادروز سومین امام همام و حجت مسلمانی ما حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، و چهارم شعبان زادروز عبد صالح خدا حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به همه پاسداران و بسیجیان مخلص و جانبازان و ایثارگران عزیز و مردم متدین خردمند و با وفای استان یزد و همه مردم خوب و خونگرم ایران اسلامی و شیعیان جهان و دوستداران و پیروان حق و حقیقت در سراسر عالم، شادباش و خجسته باد می گویم.

امید که همه این مردمان، در پناه هدایت الهی و در لوای دعای نیک ایشان باشند.

سید محمد میر محمدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار