استاندار فارس گفت:
دولت یازدهم 40هزار شغل در فارس ایجاد کرده است/ با منش مخالفان دولت موافق نیستم اما از رأی آنها صیانت می کنم/ برخی فکر می کنند از مردم بیشتر می فهمند اما اشتباه می کنند/ عملکرد دولت تدبیر و امید قابل قبول است/ گازرسانی دولت یازدهم در فارس/ آبرسانی دولت تدبیر در فارس/ عملکرد دولت در آزادراه شیراز-اصفهان/اگر برجام نبود فروش نفت صفر می شد/ دولت توریست های فارس را چند برابر کرد/دولت دوره گرد به درد نمی خورد
کد خبر: ۴۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 30 April 2017
دولت یازدهم 40هزار شغل در فارس ایجاد کرده است
به گزارش تابناک فارس:استاندار فارس در همایش سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: برای برون‌رفت از دغدغه مردم که بیکاری و فقدان اشتغال است، در طی چهار سال گذشته 40 هزار شغل در بنگاه های اقتصادی فارس ایجاد شده و 97 شرکت دانش بنیان مشغول فعالیت های علمی و پژوهی هستند.

استاندار فارس گریزی هم به سفر اخیر رئیس جمهور به فارس زد و پروژه ورزشگاه 50 هزار نفری شیراز، بیمارستان خیریه پیوند بوعلی سینا و سد چشمه عاشق را از مهمترین طرح های افتتاح شده در این سفر برشمرد.
 
افشانی افزود: تا زمانی که قانون حاکم نشود و مبنای رفتار و عمل ما قانون نباشد، اقدام های ما تاثیرگذار نخواهد بود.
 
با منش مخالفان دولت موافق نیستم اما از رأی آنها صیانت می کنم
استاندار فارس با اشاره به 2 انتخابات پیش رو، گفت: من با منش و روش منتقدان و مخالفان دولت برای اداره کشور موافق نیستم اما تا پای جان از حق آنها و رای آنها دفاع خواهم کرد.
 
برخی فکر می کنند از مردم بیشتر می فهمند اما اشتباه می کنند
استاندار فارس ادامه داد: عده ای تصور می کنند که از مردم بیشتر می فهمند در حالی که اکثریت مردم درست تشخیص می دهند و درست انتخاب می کنند و ما باید زمینه انتخاب آنها را فراهم کنیم و به گونه ای رفتار کنیم که آنها ما را امانت دار خود بدانند و به ما اعتماد کنند.
 
او گفت: باید مردم را از حقوقشان آگاه کنیم و آنها بدانند که حقی دارند و ما هم امانت دار آنها هستیم و از حق، رای و نظر آنها صیانت می کنیم.
 
عملکرد دولت تدبیر و امید قابل قبول است
استاندار فارس در بخش دیگری از مطالب خود، خدمات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید را خوب و قابل قبول دانست و بیان کرد: تا قبل از دولت تدبیر و امید هیچ شرکت دانش بنیانی در استان فارس وجود نداشت و امروز 97 شرکت دانش بنیان مورد تایید معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری فعالیت دارند و حمایت های خوبی در این زمینه از استان شده است.
 
گازسانی دولت یازدهم در فارس
استاندار فارس افزود: همچنین در دولت یازدهم، ظرف سه سال به 743 روستای این استان گاز رسانی شد در حالی که از سال 44 خورشیدی که اولین شعله گاز به استان فارس آمد تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها 604 روستا از مزایای گاز طبیعی برخوردار بودند.
 
آبرسانی دولت تدبیر در فارس
افشانی گفت: در دولت یازدهم به 567 روستا در فارس آبرسانی شد و اعتباری نیز از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به سایر روستاهای این استان اختصاص یافت و در 2 سال آینده هیچ روستای بالای 20 خانوار بدون آب و گاز در استان نخواهیم داشت و می کوشیم این امر تا پایان سال 96 محقق شود.
 
عملکرد دولت در آزادراه شیراز-اصفهان
وی ادامه داد: میزان پیشرفت فیزیکی آزاد راه شیراز – اصفهان نیز که تا سال 94 حدود 23 درصد بود در سال 95 به حدود 55 درصد رسید و تعداد ماشین آلات سنگین فعال در آن نیز از 120 دستگاه به یک هزار و 200 دستگاه و تعداد نیروی کار فعال در آن به بیش از 2 هزار نفر رسید.
 
اگر برجام نبود فروش نفت صفر می شد
وی، با اشاره به تحقق توافق برنامه اقدام جامع مشترک (برجام) گفت: تا قبل از برجام، میزان فروش نفت کشور 980 هزار بشکه بود و روند کاهشی رو به صفر داشت و اگر توافق برجام محقق نشده بود امروز صادرات نفتی نداشتیم.
 
دولت توریست های فارس را چند برابر کرد 
افشانی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید نیز در زمینه حضور گردشگر خارجی در فارس 246 درصد افزایش نسبت به دوره قبل داشته ایم که این نتیجه هم افزایی با جهان است.
 
دولت دوره گرد به درد نمی خورد
استاندار فارس اضافه کرد: در دنیا 2 نوع مدیریت کلان داریم که یکی مدیریت دوره گرد یا دست فروش است و دیگری دولت مستقر که با برنامه و هدفگذاری پیش می رود.
وی، دولت یازدهم را دولت مستقر دانست و افزود: برخی فکر می کنند که دولت باید بگردد در حالی که دولت دوره گرد در هیچ کشوری منشا تحول نبوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار