کد خبر: ۴۱۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 27 April 2017
در هیاهوی فعالیت انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر تبریز، هر شهروند تبریزی (از کوچک و بزرگ و از پایین شهری تا بالا شهری) حدود 20هزار تومان زیان کردند!
 
با سقوط تیم ماشین سازی شهرداری تبریز به دسته ی اول فوتبال کشور، 35 میلیارد تومان (حداقل) خسارتی بود که به شهرداری تبریز وارد شد که با احتساب جمعیت تبریز، رقم بیست هزار تومان برای هر شهروند تعلق می گیرد.
 
اما آن چیزی که عجیب تر از همه است، سکوت و گاه دفاع تمام قد شهردار و برخی مدیران شهر نسبت به این حیف و میل بیت المال است.
 
اگر سال گذشته امتیاز این تیم (حداقل بیست میلیارد تومان) فروخته میشد این مبلغ می توانست تغییری محسوس در وضعیت نابسامان ورزش شهر ایجاد کند.
 
افزایش فضاهای ورزشی، توسعه ورزش همگانی و ... تنها بخش کوچکی از کاری بود که میشد کرد ولی نشد!
 
حالا شما 15 میلیارد تومان هزینه ی امسال ماشین سازی را هم به رقم فوق اضافه کنید تا ببینید چه سرمایه مناسبی با خودخواهی آقایان بر باد رفت.
حداقل انتظاری که افکار عمومی در قبال این سومدیریت داشت یک عذرخواهی ساده و رسمی بود که از آن هم دریغ شد حالا  برخورد قهری و تنبیهی با عوامل این ناکامی پیشکش!
حتی شنیده شده که مدیر مربوطه ترفیع خواهد گرفت و به شهرداری یکی از مناطق خوش آب و هوای تبریز هم منصوب خواهد شد!
 
البته بخشی از این مسئله به اپیدمی حاکم بر فضای مدیریتی کشور مربوط می شود که هیچ مدیری خود را مکلف به عذرخواهی در قبال حوادث تلخ نمی داند.
 
حال باید منتظر ماند و دید که شورای پنجم چه تصمیمی در قبال این فاجعه ورزشی (که برای دومین بار در سازمان ورزش شهرداری تبریز رخ می دهد) خواهد گرفت.
 
آیا شهردار تبریز برای جلب رضایت اعضای آینده و جامعه ورزشی تبریز، دست به خانه تکانی خواهد زد یا همچنان از مدیر سقوطی اش حمایت خواهد کرد؟
 
آیا سازمان ورزش شهرداری تبریز، شهردار را هم ساقط خواهد کرد؟
شاید هفته ی آینده اتفاقات شگفت انگیزی را در پیش داشته باشیم.
عادل جعفرموحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :