معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به همراه مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان روز دوشنبه چهار اردیبهشت به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان و وضعیت کنونی زیستی آنان پس از سپری شدن بحران از مناطق سیل‌زده این استان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۱۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 26 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:اسماعیل نجار دوشنبه چهار اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل‌زده اشنویه اظهار کرد: مسئولان پای‌کار بوده و با تمام توان به دنبال بازسازی آسیب‌های سیل اخیر در آذربایجان غربی هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: سیل خسارت‌های فراوانی در چند استان از جمله آذربایجان غربی وارد کرده است بر این اساس در مناطق سیل‌زده دستگاه‌های متولی میزان خسارت‌ها را برآورد و در جلسه‌های ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور برای تأمین اعتبارات پیگیری‌ها و اقدامات لازم انجام‌شده است.

وی همچنین در خصوص آمادگی ستاد مدیریت بحران گفت: تلاش فراوان و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها باعث شد تا سطح بحران از این فراتر نرود بر این اساس از همه عوامل و مجموعه‌های درگیر در مهار سیل، امدادرسانی و اطلاع‌رسانی مناسب تشکر کرد.

همچنین در این بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، فرماندار اشنویه و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با خانواده 'مهران توکلی' نوجوان ۱۲ ساله، تنها مفقودی سیل در استان آذربایجان غربی که هنوز پیدا نشده دیدار و از خانواده این جان‌باخته دلجویی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار