شعبانی با بیان اینکه اگر کاندیدایی برنامه اقتصادی نداشته باشد، اصلح نیست، افزود: نقطه آسیب کشور، موضوع اقتصادی است و در صورتی که رئیس جمهوری برنامه اقتصادی نداشته باشد نمی‌تواند اصلح باشد.
کد خبر: ۴۱۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 25 April 2017
رئيس شوراي مركزي جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان همدان با بیان اینکه اگر کاندیدایی برنامه اقتصادی نداشته باشد، اصلح نیست، گفت: نقطه آسیب کشور موضوع اقتصادی است و رئیس جمهوری که برنامه اقتصادی نداشته باشد نمي‌تواند اصلح باشد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی در مراسم آغاز به کار ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در همدان با بیان اینکه شاید فلسفه بعثت پیامبر(ص)تربیت انسان‌ها است تا ظرفیت‌های انسان‌ها به فعلیت برسد، اظهار کرد: امیدوارم خداوند اخلاق سیاسی را در این ایام به همه عنایت کند.

وی با اشاره به اینکه یک مرجعی تشخیص داد که استفاده تنباکو به صلاح مردم نیست که به دنبال آن یک قرارداد ننگین به هم ریخت، افزود: حتی در دستگاه قاجاریه قلیان‌ها را شکستند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همدان با بیان اینکه امروز دشمن قدرت ولایت را فهمیده است، افزود: دشمن اگر ولایت را زمین‌گیر و تضعیف کند، همه ما از جمله دین، شیعه، مرجعیت و اسلام آسیب می‌بینیم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر قرآن و ولایت فقیه است، ادامه داد: اوج حرکت حکومت مبتنی بر ولایت الهی وابسته به ولی است واگر مرجعیت و ولایت تضعیف شود، قله هم بی‌پایه بنا نخواهد داشت.

شعبانی با بیان اینکه کاندیدایی، رئیس جمهوری، وزیر کشور و... زمانی خوب است که ابهت ولایت را در جامعه حفظ کند، بیان کرد: اگر مسؤولی به جایی برسد که عملکرد و حرف زدنش موجب تضعیف ولایت شود هم خود او و هم مردم آسیب می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه باید به تمدن اسلامی برسیم، یاد آور شد: اگر مسؤولی ولایت را تضعیف کرد تمدن اسلامی را تضعیف کرده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان همدان با بیان اینکه شخص مهم نیست بلکه ویژگی‌های آن شخص مهم است، تصریح کرد: نظام فکری مقام معظم رهبری و امام(ره) در راه رسیدن به تمدن اسلامی است پس اگر مسؤولی را انتخاب کنیم که ولایت را تضعیف کند از حرکت رو به رشد خود جلوگیری کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه همه مسؤولان و هرکس دلسوز نظام است می‌خواهد از نظام ولایی و جمهوری اسلامی دفاع کند چراکه با شعار دادن امکانپذیر نیست، یاد آور شد: اگر کسی دلسوز جامعه است باید کارآمدی نظام را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی نشان دهد.

شعبانی با بیان اینکه اگر کاندیدایی برنامه اقتصادی نداشته باشد، اصلح نیست، افزود: نقطه آسیب کشور، موضوع اقتصادی است و در صورتی که رئیس جمهوری برنامه اقتصادی نداشته باشد نمی‌تواند اصلح باشد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های رئیس جمهور و هر مسؤول دیگری این است که فریب نخورد، بیان کرد: ضرر آدم ساده‌لوح همانند کسی است که عمدی کاری را می‌کند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همدان با اشاره به اینکه ما مسؤولی می‌خواهیم که سر او کلاه نرود، ساده‌لوح نباشد و فریب نخورد، ادامه داد: اگر مسؤولی مورد نفوذ قرار گرفت، خودش را می‌سوزاند و کشور را زیر سئوال می‌برد.

وی با اشاره به اینکه آدم ساده‌لوح نمی‌توانند در کنار ولایت بماند و بجنگد که این امر نشان می‌دهد ولایت به افراد بصیر نیاز دارد، تصریح کرد: افراد ساده‌لوح را می‌توان فریب داد و با تحلیل‌های سیاسی غلط او را به سمتی برد که موجب تضعیف کشور شود.

شعبانی با اشاره اینکه اگر برای مسؤولی دین مهم نباشد همان حکومت طاغوتی است، افزود: کار ستادی کاری است که زمینه برای ورود شیطان در آن زیاد بوده و در این 20 روز خدا می‌داند که چقدر گناه و معصیت اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد وارد فضای بیست روزه ستاد‌های انتخاباتی شود به اندازه‌ای دروغ گفته می‌شود که خداوند از آن آگاه است، بیان کرد: توصیه‌های انتخاباتی مقام معظم رهبری به جوانان باید مد نظر قرار گیرد و گفته شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان همدان با بیان اینکه یکی از توصیه‌های اساسی این است که یکدیگر را نباید تخریب کرد، افزود: در این ایام باید جنبه‌های اثباتی قوی‌تر از جنبه‌های نفی باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید پاشنه کشیده حرکت کنیم تا تاوان کم‌کاری‌های ما را نظام و ولایت ندهد، بیان کرد: هر حلقومی که اختلاف‌افکنی و تخریب کرد، بدانید حلقوم دشمن است.

شعبانی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی شده تا افرادی را برای تخریب وارد ستاد‌ها کنند هر زمان کسی را این‌گونه دیدید به او شک کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار