مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: صعود به مرحله دوم لیگ دسته دو فوتبال ایران موفقیت خوبی برای تیم «هف» سمنان است و حمایت‌های مردمی از این تیم باید بیشتر شود.
کد خبر: ۴۱۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 25 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع این استان در رشته فوتبال اظهار کرد: سمنان در شاخه‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی دارد؛ توانایی‌های ورزشکاران سمنانی در رشته‌های مختلف در کشور و سطح بین‌الملل ظهور و بروز خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه ووشوکاران سمنانی در قالب تیم شهرداری دامغان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی ارمنستان حضور پیدا و نتایج خوبی کسب کردند، با اشاره به عملکرد تیم فوتبال «هف» سمنان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور تصریح کرد: تیم فوتبال هف به‌عنوان نماینده استان سمنان در این مسابقات، امسال با سرمایه‌گذاری مهندس فیض و همکارانش توانسته است نتایج بهتری نسبت به سال‌های قبل کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تأکید بر اینکه صعود تیم هف به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته دو موفقیت خوبی برای این تیم است، اضافه کرد: بسیار امیدواریم که در چند بازی پایانی این پیکارها، نماینده استان سمنان بتواند نتایج خوبی کسب و به لیگ یک صعود کند.

وی با بیان اینکه برای صعود تیم هف به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور علاوه بر حضور مقتدرانه در مسابقات، داشتن زمین مناسب و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم نیاز است، گفت: حمایت‌های مردمی و مسؤولان هم باید پشتیبان این تیم باشد.

فتاحی اظهار کرد: اصحاب رسانه هم از این تیم به‌عنوان نماینده استان سمنان در لیگ دسته دو حمایت‌های لازم را به عمل آورند تا تیم هف به لیگ دسته اول صعود کند و سمنان هم در این رقابت‌ها نماینده‌ای شایسته داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار