معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پنج استان کشور از جمله استان کرمانشاه باید به شبکه ی ریلی کشور متصل شود،که پروژه ی راه آهن کرمانشاه با دویست و ۷۵ کیلومتر جزو پروژه های بسیار گسترده است که عملیات اجرایی آن در بخش های مختلف انجام شده است.
کد خبر: ۴۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 24 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، خادمی امروز در بازدید از پروژه ی  ایستگاه  راه آهن کرمانشاه، اظهارداشت: در سال جاری ریل گذاری به طول صدو ۷۵ کیلومتر از ملایر به کرمانشاه انجام می شود که بخش های زیر سازی آن در چند نقطه فعال و در حال اجرای کار است.
 
خادمی با بیان اینکه  ریل گذاری در چند نقطه از فیروزان به ملایر آماده است، افزود:  سی کیلومتر ازمسافت صد و پنج کیلومتری مسیرمنتهی به  کرمانشاه ریل گذاری شده است، و برنامه ریزی شده که ریل گذار ی گسترده تر از این مسافت ( سی کیلومتر ی ) شود و  اجرای عملیات ریل گذاری را از پنج نقطه به ۶ نقطه برسانیم.

مدیر عامل شرکت زیر ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد:با وجود تاخیر در بهره برداری از ایستگاه راه آهن کرمانشاه و معطلی چند ساله ی مردم کرمانشاه سعی می کنیم  که قطار را به کرمانشاه برسانیم.

وی اظهار داشت:  پروژه ی راه آهن کرمانشاه ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی  در اجرای ریل گذاری و زیر ساخت داشته، که نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است، و این تنها پروژه ای است که ما در اجرای آن مشکل مالی نداریم.

اجرای پروژه ی راه آهن کرمانشاه از سال ۸۰ شروع شده و بنا به گفته ی مسئولان  قرار است تا سی ام خرداد ماه رسال جاری قطار به کرمانشاه بیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار