معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، «جشنواره جوان» اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود، تاکید کرد: مسئولان برای مواضع مسئولیت پذیری و امید بخشی به جوانان برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۴۱۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 24 April 2017
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، «جشنواره جوان» اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود، تاکید کرد: مسئولان برای مواضع مسئولیت پذیری و امید بخشی به جوانان برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایسنا، فتاح محمدی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه، باید انتظارات، مشکلات امور جوانان را در بخش های مختلف بررسی و برای رفع آنها از توانمندی های جوانان بهره جست، افزود: باید مواضع مسئولیت پذیری جوان را تقویت و برای سپردن امور به جوانان برنامه ریزی شود .

وی با بیان اینکه، از گنجینه ها، سرمایه ها و افتخارات جمهوری اسلامی جوانان هستند، افزود: باید تلاش شود با برنامه ریزی کوتاه مدت و دراز مدت از ظرفیت جوانان برای ساماندهی مسائل اقتصادی و عرصه فرهنگی استفاده کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خطاب به دستگاه های اجرائی و بخش خصوصی بر لزوم توجه بیشتر به امور جوانان تاکید و خاطرنشان کرد: پیگیری خواسته‌ها و مطالبات جوانان از اولویت‌های مهم است.

محمدی، برگزاری جشنواره‌ها را عامل مهمی در شناخت راه کارها و مشکلات و رفع موانع آنها دانست و تصریح کرد: امور جوانان در زمینه ها و در گروه های تخصصی باید به گونه ای حساب شده و با برنامه مد نظر قرار گیرد.

وی، تفکر و تخصص جوانان را نوپا، زنده و کارآمد دانست و ادامه داد: باید جوانان را باور داشت و از توان آنها بیش از پیش در عرصه های کار و فعالیت استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری به تلاش بیشتر و سیاست گذاری برای افزایش و تقویت خودباوری، امید، نشاط و شان جوانان، تاکید و عنوان کرد: باید در بسیاری از امور بخصوص نوع فعالیت هایی که مرتبط با آنهاست از مشارکت و حضورشان استقبال کرد و کارها را به آنها سپرد.

همچنین محمد تقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: جشنواره نشاط و امید جوانان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از جوانان استان برگزار می شود. این جشنواره در راستای هفته جوان با تهیه شیوه نامه و راهبردهای جوان باوری، جوان گرایی و جوان اندیشی برگزار خواهد شد.

علوی از برگزاری این جشنواره با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از جوانان با رده سنی بین ۱۵ تا ۲۹ سال در دوازدهم اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز در این جشنواره حضور خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید است چنین برنامه هایی فرصتی برای شناسایی توانمندی ها باشد. در حال حاضر حضور ورزشکاران استان در عرصه های مختلف بین المللی و ملی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های مردم نهاد بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه معضلات و آسیب های اجتماعی انجام می شود. ۵۰ سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف فعالیت دارند. ورزش و جوانان استان در ۴۶ رشته ورزشی فعال است که در هرکدام یک رئیس در بخش آقایان و یک نایب رئیس در بخش بانوان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار