رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه‌اندازی مرکز نازایی و ناباروری در ۶ ماهه نخست امسال در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: تا پایان امسال بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) نیز به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۱۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 22 April 2017
کاظم قائمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون بزرگداشت هفته سلامت اظهار داشت: در سال جاری مهم‌ترین اقدام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، راه‌اندازی مرکز ناباروری و نازایی است که یکی از اقدامات مورد نیاز استان است و امید است در 6 ماه نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

وی از اتمام کلینیک‌های ویژه بیمارستان‌های استان در شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس و طبس خبر داد و افزود: در حال حاضر این کلینیک‌ها حدود 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه‌اندازی بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند خبر داد و بیان کرد: این پروژه، پروژه بسیار وسیعی است که تاکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

قائمی به راه‌اندازی اورژانس بیمارستان فردوس و بشرویه اشاره کرد و تصریح کرد: امید است تا پایان سال جاری این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سال گذشته انجام شد راه‌اندازی اورژانس هوایی شهرستان طبس بود که بسیار مورد رضایت مردم بود و در ایام نوروز بیماران بسیاری را جابه‌جا کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افتتاح بخش nic  و ldr بیمارستان ولی‌عصر بیرجند خبرداد و یادآور شد: این بخش‌ها طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

قائمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال 95 اظهار داشت: راه‌اندازی پنجمین دستگاه جراحی استریوتاکسی مغز کشور در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بیرجند، کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس قهستان، افتتاح بخش nicu و راه‌اندازی دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان طبس از جمله اقدامات انجام شده در سال 95 است.

وی گفت: همچنین بهره‌برداری از دومین دستگاه mri استان در بیمارستان امام رضا (ع)، شروع ساخت 22 مرکز جامع سلامت و 3 پایگاه سلامت از طریق مناقصه به ارزش 11.5 میلیارد تومان، برپایی دومین دوره فعالیت بنیاد خیریه نوآوران سلامت در استان، بهره‌برداری از 96 تخت روانپزشکی در 3 بیمارستان استان و آغاز عملیات تجهیز بیمارستان جدید فردوس از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: اجرای پروژه بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان شهدا قاین در مدت دو ماه، ثبت‌نام دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه، توزیع 64 نفر نیروی متخصص در سطح استان، افتتاح مرکز رادیوتراپی انکولوژی ایران مهر و آغاز عملیات اجرایی 101 پروژه بهداشتی در سطح استان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت از دیگر اقدامات انجام شده سال گذشته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار