رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: این شهرستان رتبه نخست برگزاری رویدادهای ورزشی در استان را داراست و بهترین بستر را در حوزه توریسم و گردشگری ورزشی فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۱۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 20 April 2017
به گزارش تابناک مازندران،  اسماعیل پهلوان در جلسه شورای توسعه ورزش همگانی بابلسر از برگزاری 88 رویداد کشوری در سال 95 به میزبانی بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این شهرستان رتبه نخست برگزاری رویدادهای ورزشی در استان را داراست و بهترین بستر را در حوزه  توریسم و گردشگری ورزشی فراهم کرده است.
 
وی افزود: انتظار داریم با هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های تأثیرگذار بتوانیم در خصوص توریسم ورزشی و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های مثبت‌تری برداریم.
 
دبیر شورای توسعه ورزش همگانی بابلسر در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته و مشارکت دستگاه‌ها در خصوص عمومی کردن ورزش قدردانی کرد و ادامه داد: با سیاست‌گذاری تدوینی و تعامل مناسب بویژه شهرداری‌های سه گانه شهرستان بتوان ورزش را در سبد خانوار به‌عنوان یک نیاز اساسی قرار داد.
 
این مسؤول به ساماندهی 7 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در سال 95 و به پیش‌بینی بیش از 10 هزار نفر در سال 96 اشاره و خواستار تشکیل هیأت‌های ورزشی صنفی کارگری، دانشجویی و دانش‌آموزی در شهرستان شد.
 
پهلوان در ادامه رتبه شهرستان در حوزه آموزش را در سطح استان دوم اعلام کرد و گفت: بر این باوریم راه توسعه ورزش از طریق آموزش و استعدادیابی امکان‌پذیر است، لذا در سال گذشته در این حوزه تلاش مناسبی صورت گرفت و مطمئناً امسال تدوام می‌یابد.
 
وی از سهم 2 هزار و 900 نفری بانوان از مجموع ورزشکاران سازمان یافته شهرستان و تلاش مضاعف برای ارتقای ضریب ورزشکاران بانو نسبت به کل جمعیت ورزشکاران سازمان یافته خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد پارک ویژه بانوان بتوان فضای مناسب‌تری در اختیار بانوان قرار داد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان از اعزام 17 ورزشکار به مسابقات آسیایی و جهانی و کسب 9 مدال اشاره کرد و گفت: هدف شورای توسعه ورزش همگانی سیاست‌گذاری لازم برای توسعه و تعمیم ورزش بوده که از این طریق، گرایش مثبت مردم به ورزش موجبات ارتقای سطح سلامت افراد را فراهم می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار