تابناک مرکزی: دادستان تهران به همه کسانی که در فکر انجام اقدامات غیرقانونی پس از اعلام احراز صلاحیت‌ کاندیدها هستند هشدار داد با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، اقدامات ایذایی و اقداماتی که برخلاف قانون توسط کاندیداها و یا رسانه‌ها صورت گیرد برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 19 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در اولین نشست بررسی‌های آسیب‌های اجتماعی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت سال 96 و اعلام نتایج احراز صلاحیت کاندیدها از سوی شورای نگهبان در هفته آینده، به بیان نکاتی خطاب به کاندیداها و هواداران پرداخت و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست که شاهد انتخابات مختلفی بوده است و امسال نیز این همت وجود دارد که انتخابات در چهار حوزه امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت به خوبی برگزار شود.

جعفری دولت آبادی به همه کسانی که در فکر انجام اقدامات غیرقانونی پس از اعلام احراز صلاحیت‌ کاندیدها هستند هشدار داد با هرگونه تجمع، فراخوان‌های غیرقانونی، اقدامات ایذایی و اقداماتی که برخلاف قانون توسط کاندیداها و یا رسانه‌ها صورت گیرد برخورد خواهد شد.

دادستان تهران هم‌چنین پلیس را مکلف کرد که در زمینه برخورد با هرگونه قانون شکنی تمهیدات لازم را فراهم کند.

دادستان تهران با بیان این که عده‌ای فکر می‌کنند می‌توانند حوادث تلخ سال 88 را تکرار کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی و سایر مسؤولان اجازه نخواهند داد عده‌ای برای برهم زدن امنیت کشور و انتخابات، تلاش‌های واهی کنند.

جعفری دولت آبادی ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه هم‌چون سال‌های گذشته، یادآور شد: به طور قطع با هماهنگی مناسب بین دستگاه‌ها، انتخاباتی باشکوه خواهیم داشت تا جهان بداند ایران یک کشور بزرگ و با مردمی آگاه است و نه تهدیدات خارجی و نه تلاش عده‌ای در داخل نمی‌تواند عزم ملی آن‌ها را در پیشرفت متوقف کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار