نماينده ولي فقيه در استان مركزي؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تامین امنیت انتخابات و افزایش قدرت دفاعی کشور در برابر توطئه های شوم دشمنان نظام، تکلیف مهم نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۴۱۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 18 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در آیین رژه گرامیداشت روز ارتش (29 فروردین ماه) در مرکز آموزش پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، افزود: نیروهای مسلح باید با هوشیاری هر چه تمامتر امنیت انتخابات را کنترل کنند.

وی ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به معنای گردش نخبگان است و هر فردی که در این فرآیند ملی انتخاب شود باید بر اساس راهبردها و آرمان های نظام اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و مصلحت ملت شهید پرور ایران گام بردارد.

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت غیور ایران اسلامی وظیفه دارند با حضور پر شور و انقلابی خود در صحنه انتخابات، ضمن انتخاب اصلح، عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی به منصه ظهور گذاشته و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جمهوری اسلامی ایران را قدرت اول منطقه دانست و گفت: این نعمت ارزشمند به برکت راهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی ملت و جانفشانی های نیروهای مسلح به خصوص ارتشیان غیرتمند به دست آمده و حفظ و ارتقای این جایگاه عظیم باید سرلوحه امور رئیس جمهور آینده قرار گیرد.

امام جمعه اراک اظهار کرد: نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران باید با ابداعات و افزایش توان نظامی، جایگاه خود را روز به روز در بین قدرت های نظامی دنیا مستحکم تر کند.

وی افزود: هدف دشمنان نظام اسلامی در جنگ تحمیلی، تجزیه کشور و براندازی نظام بود، اما نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از آرمان های امام راحل و تجهیز خود به سلاح تقوا توانست دشمن بعثی را از کشور بیرون رانده و اجازه دست درازی به خاک میهن را به آنها ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: وفاداری ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران از همان روزهای نخست جنگ به ملت ایران ثابت شد و امروز مردم با تمام وجود پشتیبان این نیروی انقلابی هستند.

وی ایمان، معنویت و عشق به اهل بیت (ع) را از مولفه های ارزشمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این مهم عاملی برای اقتدار نظام اسلامی و هراس دشمنان از توانمندی نیروهای مسلح است.

امام جمعه اراک تاکید کرد: پشتیبانی و حمایت از رهبر معظم انقلاب و پیروی از منویات ایشان رمز حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که آحاد جامعه به خصوص نیروهای مسلح باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری به عنوان نماد مردم سالاری دینی در همه جای دنیا شناخته شده است و ملت همیشه در صحنه ایران باید برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه داشته باشند.

در پایان این آیین یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج ونیروی انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

29 فروردین ماه از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار