رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اراک خبر داد :
تابناک مرکزی: رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اراک از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت و با همکاری برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما، در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 18 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، علی اوسط کرمی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی، با اعلام این خبر افزود: در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و را در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم و آرامش و سلامت افراد جامعه بسیار مؤثر دانست.

وی ادامه داد : توسعه ورزش همگانی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی آثار ارزشمندی بر جسم و روح افراد برجای می‌گذارد و در بلندمدت، نتایج آن در سلامت و نشاط افراد جامعه قابل‌لمس و مشاهده خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از طریق برنامه زنده تلویزیونی «صبح و نشاط» شبکه سه سیما پخش می‌شود گفت : باید با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، حضور حداکثری مردم را در این حرکت ورزشی نشان دهیم.

کرمی با تأکید بر همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی در هر چه‌ بهتر برگزار کردن این همایش افزود : امیدواریم با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم و به‌موقع شاهد برگزاری مطلوب این همایش باشیم.

وی بیان کرد: این همایش جمعه اول اردیبهشت ماه 96 راس ساعت 7 صبح در منطقه نمونه گردشگری گردو  و با هدف یک روز بدون وسیله نقلیه و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و تشویق مردم به تحرک بدنی و ورزش کردن برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در پایان گفت: در جلسه ای که با تمام دستگاه های اجرایی برگزار گردید گزارشی از عملکرد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای برگزاری همایش پیاده‌روی، روند اجرایی، کارهای صورت‌گرفته، مسیر همایش، جوایز این همایش که شامل جوایز نقدی، دوچرخه و ... است، ارائه گردید .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار