رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي؛
تابناک مرکزی: فردی که با سيم كارتي كه پيدا كرده بود، در شبکه های اجتماعي اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع عليه یکی از شهروندان اراکی می کرد، در تحقيقات پليس فتا استان دستگير شد.
کد خبر: ۴۰۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 18 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد " مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي  در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي دریافت شکايتی از یکی از شهروندان اراکی مبني بر اين که فردي ناشناس با استفاده از سیم کارت مفقود شده اش در شبکه های اجتماعي اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع عليه او کرده است؛ رسيدگي به موضوع و شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار مأموران پليس فتا قرار گرفت.

وي ادامه داد: مأموران پليس فتا پس از هماهنگي با مراجع قضائي و با انجام اقدامات فني و همچنين استعلام از مراجع ذی‌ربط، متهم را شناسايي و به پليس فتا احضار کردند.

سرگرد نوروزی خاطر نشان کرد: در تحقيق از متهم، وي در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بوده که درنهایت با مشاهده ادله و مستندات به انجام عمل مجرمانه خود اعتراف و بیان کرد که با استفاده از سیم کارت فرد شاکی از طریق شبکه اجتماعی تلفن همراه اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع برعلیه او می کرده است.

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مفقودی سیم کارت تلفن همراه خود، در اسرع وقت در راستای پیشگیری از هرگونه استفاده غیرقانونی از سوی افراد نابهنجار، نسبت به غیر فعال سازی آن اقدام و در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف از درج هرگونه مطلبی بر علیه سازمان ها یا اشخاص حقیقی و حقوقی در فضای مجازی خودداری و در صورت مشاهده این گونه مطالب از کپی برداری و نشر آن در سایر گروه ها و شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار