مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک خبر داد؛
تابناک مرکزی: پیکر امیرعلی 4 ساله توسط تیم غواصی آتش نشانی اراک از آب بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۴۰۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ 18 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی اراک، پیکر کودک 4 ساله ای که در روز 12 فروردین ماه سال جاری در رودخانه قره چای غرق شده بود، ظهر امروز توسط آتش نشانان اراک از آب بیرون کشیده شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک  که در محل حضور داشت در این خصوص اظهار داشت: با مشاهده پیکر این کودک بر روی آب توسط آتش نشانان شهرستان خنداب و اطلاع رسانی رسانی آن به تیم غواصی این سازمان که در اردوی عملیاتی حوادث سیلاب حضور داشتند، نیروهای تخصصی به محل اعزام شدند.

مسعود آقازیارتی در ادامه افزود: تیم تخصصی غواصی، امیرعلی بهاری را از آب بیرون کشیده و با تحویل پیکر وی به عوامل انتظامی به نگرانی خانواده اش خاتمه دادند.

وی در پایان اظهار داشت: تیم غواصی سازمان آتش نشانی اراک در چندین مرحله اقدام به جستجو برای یافتن این کودک کرده بود و  از ابتدای برگزاری دوره آموزشی، یک تیم مجزا برای پیداکردن وی در محل مستقر نموده بود.

گفتنی است؛ دوره آموزشی، عملیاتی نجات در حوادث سیلاب و آب های خروشان، به مدت یک هفته برای تمامی آتش نشانان استان در محل رودخانه قره چای منطقه خنداب به همت سازمان آتش نشانی اراک و با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی و شهرداری خنداب در حال برگزاری می باشد.

انتهای پیام/

 

 پیکر کودک 4 ساله پس از 17 روز کشف شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار