مدیرعامل شرکت پدیده خبر داد؛
مدیرعامل شرکت پدیده از صدور آخرین مجوز پدیده خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،همانگونه که جناب دکتر دین پرست حدود یک هفته پیش درخصوص موضوع ارتفاع برج و المان شاخص پدیده خبرهای خوبی داده بودند و اعلام کردند که به زودی بر اساس توافقات صورت گرفته وزیر کشور با وزیر راه و شهرسازی، جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری برای تعیین تکلیف این موضوع تشکیل میشود، خوشبختانه این جلسه دیروز برگزار و با افزایش ارتفاع مورد نیاز برج پدیده موافقت شد.
آخرین مجوز پدیده صادر شد
در جلسه دیروز با استفاده از محتویات جلسه ١٠ / ٢ / ١٣٩٢ و همچنین مستندات کافی فنی و اقتصادی که هیئت مدیره ارائه داد و دفاع معاونان محترم وزیر کشور با افزایش ارتفاع برج موافقت شد.
پیش از این با حداکثر ده طبقه از برج موافقت شده بود که در این جلسه اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری با ارتفاع مورد نیاز موافقت کردند که در واقع این مصوبه بالغ بر ٩۵ درصد زیربنای کل هتل و پیش بینی اولیه را شامل می شود.
این اقدام بسیار مثبت به عنوان یکی از شاخصه های پروژه، ارزش والایی در سرمایه پروژه پدیده خواهد داشت که به لطف خدا و مساعدتهای ویژه شخص وزیر کشور، معاون عمرانی وزیر کشور آقای خنداندل و معاون محترم اقتصادی ایشان آقای دکتر دین پرست، آقای حناچی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی، ستاد محترم تدبیر استان خراسان رضوی و جناب آقای غراوی نماینده محترم ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی شهرسازی به نتیجه رسید.
این اقدام تاثیر بسیار مثبتی در جهت جذب سرمایه گذار خواهد داشت.
شوشتری از مساعدت ها، همراهی ها و پیگیری های شبانه روزی و مجدانه جناب آقای دکتر دین پرست که نقش محوری و بسیار موثری در انجام این موضوع مهم داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار