سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه به فکر دو بازی آینده هستم گفت: هنور به طور قطعی تیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود نکرده‌ که دو بازی آینده بسیار مهم و نتیجه آن تاثیرگذار است.
کد خبر: ۴۰۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 18 April 2017
مهدی تارتار بعدازظهر امروز پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  بسیار خوشحالم که توانستم شادی هواداران تیم پارس جنوبی را فراهم کنم اظهار داشت: در این بازی هواداران به عنوان یار دوازدهم سنگ تمام گذاشتند که از آنان سپاسگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه به فکر دو بازی آینده هستم گفت: هنور به طور قطعی تیم پارس جنوبی به لیگ برتر صعود نکرده‌ که دو بازی آینده بسیار مهم  و نتیجه آن تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه آخرین بازی خانگی تیم پارس جنوبی جم با تیم بادران تهران است افزود:  آخرین بازی تیم پارس جنوبی جم با تیم بادران تهران در جم است که امیدواریم جشن صعود به لیگ برتر با پیروزی بر بادران تهران برگزار شود.

تارتار با بیان اینکه بازی امروز بسیار مهم و سنگین بود خاطر نشان کرد: بازی سنگینی بود و بازیکنان ریسک نکردند و در نیمه نخست  تیم حریف ارزیابی شد و در نیمه دوم با استفاده از نقاط ضعف تیم ملوان، به دو گل دست یافتیم.

وی با بیان اینکه چند موقعیت گل از دست رفت افزود: خدا را شاکریم که در این بازی سخت توانستیم سه امتیاز بازی کسب کنیم و صدر نشین جدول لیگ دسته اول شویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه  از 22 بازی بدون باخت یک رکورد به دست آورده‌ایم تصریح کرد: تیم پارس جنوبی جم  توانست در 22 بازی بدون باخت یک رکورد در لیگ دسته اول ثبت کند.

تیم پارس جنوبی جم باپیروزی 2 بر صفر در مقابل ملوان بندر انزلی 59 امتیازی شد و نام خود را در صدر جدول لیگ دسته اول ثبت کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار