سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: از باخت در مقابل تیم پارس جنوبی‌جم ناامید نیستیم و هنوز تیم ملوان بندر انزلی شانس برای صعود به لیگ برتر دارد.
کد خبر: ۴۰۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 18 April 2017
محمد مایلی کهن عصر امروز پس از باخت تیم ملوان بندر انزلی در مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران با تسلیت جان باختگان حادثه سیل در آذربایجان و کردستان به وضعیت  دیدار امروز پرداخت و اظهار داشت:  تیم پارس جنوبی جم در این بازی خوب درخشید و بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم استحقاق پیروزی بود تصریج کرد: تیم ملوان در کورس قهرمانی امتیاز این مسابقه را واگذار کرد.

سرمربی تیم ملوان با تبریک یه تارتار  گفت: دوست داشتم امروز دست پر به گیلان برگردم ولی متاسفانه این‌گونه نشد که از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مایلی‌کهن افزود: واقعیت فوتبال همین است ما راضی به رضای خداوند هستیم و این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ملوان کم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه اگر کوتاهی در این بازی رخ داد از طرف خودم بوده  تصریح کرد: تیم پارس جنوبی‌جم شایستگی این داشته که به این جایگاه رسیده و حتما برای صعود به لیگ برتر شایستگی لازم دارد.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با بیان اینکه ما ناامید نیستیم خاطر نشان کرد: با باخت در مقابل تیم پارس جنوبی‌جم ناامید نیستیم و هنوز تیم ملوان بندر انزلی شانس برای صعود به لیگ برتر دارد.

مایلی‌کهن با بیان اینکه تیم ملوان در این فصل با حداقل‌ها بسته شد افزود: باشگاه ملوان با همین حداقل‌ها که به تیم داده راضی هستیم.

وی وضعیت داوری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: داوری بازی مطلوب بود و هیچ بهانه‌ای برای ایراد از آنان وجود ندارد.

سرمربی ملوان بیان کرد: یک بازی خانگی با تیم خونه به خونه داریم که امید داریم پیروز این میدان تا برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار