نتایج هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور
هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد
کد خبر: ۴۰۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۹ 17 April 2017
 مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز نمایندگان استان مازندران برای رسیدن در جایگاهی بهتر به مصاف رقبای خود رفتند.
 
در یکی از مهمترین دیدار ها تیم شهدای بابلسر با کسب یک امتیاز شیرین در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در صدر جدول گروه دوم باقی ماند.
 
بابلسری ها در نیمه اول مسابقه با ارائه بازی برتر چهار موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند. با آغاز نیمه دوم، وزش باد و باریدن باران موجب گل آلود شدن زمین و پایین آمدن کیفیت بازی شد. در دقیقه ۸۰ بازی هم شهرام فلاح هافبک تیم شهدا تیر دروازه بجنورد را به لرزه درآورد.
 
شهدای بابلسر در مهمترین و حساسترین بازی هفته که نبرد تیم های اول و سوم جدول بود با کسب این نتیجه تساوی در مقابل میزبان سختکوشش انتظار بجنورد در ورزشگاه ۱۹ مهر به صدرنشینی خود تداوم بخشید.
 
شهدای بابلسر با مربیگری صابر میرقربانی و سرپرستی محمد قربانی و به دست آوردن ۲۷ امتیاز در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات لیگ سه بخت اول صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است‌.
 
در دیگر دیدار تیم شهدای ماکران میاندرود این هفته به مصاف تیم استقلال نوین بجنورد رفت. در این دیدار ماکرانی ها خوش درخشیدند و در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در حال ادامه بازی بودند در نهایت فشار حملات جواب داد و فرزاد براری موفق شد گل برتری را به ثمر برساند تا این تیم در دقایق پایانی بازی سه امتیازی ارزشمند کسب کند.
 
و اما تیم شهدای اتحاد ساری در یکی از پرگل ترین دیدار ها این هفته تیم آلومینیوم آبسگون تهران را با نتیجه پرگل ۵ بر صفر شکست داد تا بعد از مدت ها یک پیروزی ارزشمند کسب کند.
 
در این دیدار گل های شهدای ساری توسط مهدی ساداتی،مرتضی مهرپویا،امیربابایی  ،مجتبی بابایی ،علی خدابخشی به ثمر رسیده شد.
 
و اما در اخرین دیدار هفته تیم های ساروی پیام مقاومت ساری و صنعت ساری فردا (دوشنبه ) از ساعت در استادیوم شهدای ساری دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد تا پرونده این هفته از رقابت ها کاملا بسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار