تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی از كشف 71 كيلوگرم انواع مواد مخدر در عمليات هاي روز گذشته پليس اين استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 16 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامي استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی، گفت: در تداوم عمليات هاي پليس استان در برخورد با قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامي در شهرهاي اراك،‌ ساوه و دلیجان موفق به كشف 71 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری نه  توزيع كننده مواد مخدر طي سه عمليات جداگانه شدند.

فرمانده انتظامي استان مرکزی بیان داشت: در يكي از اين عملیات ها، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقيقاتي از فعاليت يك توزيع كننده مواد مخدر به صورت گسترده در شهرهاي مختلف كشور فعاليت داشت مطلع  شدند و در تكميل تحقيقات مشخص شد اين فرد در پوشش خانوادگی اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر اقدام مي كند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: زماني كه اين فرد قصد داشت با يك دستگاه خودروي سواري به سرنشيني همسر و دو فرزند خردسالش،  مقاديري مواد مخدر را از استاني ديگر به استان مركزي انتقال دهد، در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از خودروي آنان 25 كيلوگرم ترياك كشف شد.

وي اضافه كرد: در ادامه تحقيقات در اين پرونده دو توزيع كننده ديگر نيز شناسايي و از آنان نيز مقدار دو كيلوگرم حشيش كشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به ديگر عمليات هاي روز گذشته پليس استان اشاره و خاطرنشان کرد: در دو عمليات ديگر در شهرهاي دليجان و ساوه ماموران پليس موفق شدند مقدار 44 كيلوگرم انواع مواد مخدر را كشف كنند كه در اين عمليات ها نيز سه توزيع كننده مواد مخدر دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان مرکزي در پايان با اشاره به ارجاع پرونده متهمان دستگير شده به دستگاه قضايي، افزود: طرح هاي قاطعانه پليس استان در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر همچنان با قاطعیت تمام دنبال خواهد شد و با توجه به  نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس در اين حوزه، لازم است همكاري هاي هدفمند آنان با ماموران پليس همچون گذشته به گونه ای مطلوب تداوم يافته و از طريق ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام آنان به پلیس، فعاليت افراد سودجو از طريق سامانه 110 ، بستر گسترش اين پديده شوم در جامعه از بين برود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار