رقابت های فوتسال قهرمانی منطقه کلشتر رودبار ، با معرفی تیم های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۴۰۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 15 April 2017
به گزارش تابناک : در این دوره از رقابت ها که با استقبال بسیار خوب مردم برگزار شد ، 9 تیم از مناطق مختلف رودبار حضور داشتند که در روستای کلشتر با هم رقابت کردند.
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها ، به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتسال کلشتری های قدیم تهران با غلبه برابر حریفان خود عنوان قهرمانی این مسابقات را تصاحب کرد.
همچنین تیم فوتسال منتخب سراب در مکان دوم قرار گرفت و تیم فوتسال منتخب ستارگان نیز مقام سوم رقابت های فوتسال قهرمانی منطقه کلشتر رودبار را از آن خود کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات تیم های برتر لوح و جوایزی اهداء شد.
همچنین یکدوره مسابقه فوتبال گل کوچک در روستای جمال آباد شهرستان رودبار استان گیلان برگزار شد که در این دوره از رقابت ها ، 11 تیم حضور داشتند که در سه گروه و به مدت 9 روز با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها نیز ، تیم شهدای علی آباد موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد ، المپیک جمال آباد در مکان دوم قرار گرفت و تیم خیبر جمال آباد نیز سوم شد.

***
یک دوره مسابقات فوتبال رومیزی از سوی هیات انجمن های ورزشی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد. 
رئیس هیات انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 30 نفر از ورزشکاران استانهای گیلان ، تهران و مازندران شرکت داشتند. 
علیرضا رنجکش کیسمی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در رده های سنی آزاد و دو قسمت انفرادی و تیمی با هم به رقابت پرداختند. 
وی گفت :در پایان این مسابقات و در رده انفرادی میلاد عباسی از رشت ، میلاد شفاعی از رشت و سهیل کریمی از آستانه اشرفیه مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. 
وی افزود: در قسمت تیمی نیز ترکیب میلاد عباسی و میلاد شفاعی از رشت ،ترکیب سعید روشنی و مجید رضاپور از رشت به مقامهای اول و دوم دست یافتند و ترکیب خلیل اسماعیلی ، محمد رضا کمالی و علی باقری ، سید حسینی از تهران نیز بطور مشترک سوم شدند. 
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد. 

***
رشت - ایرنا - یکدوره همایش کوهنوردی خانوادگی در پارک جنگلی سراوان رشت برگزار شد. 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این همایش که روز جمعه برگزار شد ، عده کثیری از اقشار مختلف مردم حضور داشتند که به مسافت حدود سه کیلومتر مسیر پارک جنگلی سراوان را به صورت پیاده طی کردند. 
رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان در مورد برگزاری این همایش گفت: خوشبختانه استقبال از این همایش پیاده روی و کوهنوردی خانوادگی در طبیعت زیبای پارک جنگلی سراوان بسیار خوب بود. 
مریم بخشی افزود: هدف از برگزاری این همایش ، ایجاد نشاط ، شادابی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است و برای اینکه بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم ، باید مردم را به امر ورزش بیشتر ترغیب کنیم تا با پرداختن به ورزش ، بتوانیم جامعه ای تندرست و با نشاط داشته باشیم. 
وی اظهار کرد: خانواده‌ها نیز باید همواره به سلامت توجه داشته باشند و از ورزش‌های همگانی غافل نشوند که در این راستا ، برنامه های آموزشی، تفریحی و ورزشی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی می تواند در توسعه ورزش همگانی و بستر‌سازی لازم برای ارتقای سلامت جسمی و روحی مردم نقش به سزایی دارد. 
بخشی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های طبیعی استان گیلان، ورزش های طبیعی می تواند باعث ایجاد تحرک و نشاط برای خانواده ها شود تا زندگی پرنشاط و شاداب را پیش رو داشته باشند. 
همچنین گروهی از بانوان استان گیلان نیز ، در منطقه قلعه رودخان فومن پیاده روی کردند و در حین برپایی پیاده روی ، زباله های این منطقه را نیز جمع آوری کردند. 
این گروه از بانوان در پایان پیاده روی خود ، حدود 200 کیلوگرم زباله را از منطقه قعله رودخان فومن ، جمع آوری کردند. 



منبع : ایرنا
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار