امام جمعه آبدان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت نظام می‌شود.
کد خبر: ۴۰۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 15 April 2017
حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز آبدان اظهار داشت: مسئولان با تبعیت از رهبر شجاع ثابت کنند که از دشمن نمی ترسند.

وی اضافه کرد: برخی هم که فکر می‌کنند که ایران با این مردم و رهبری توان حل مسائل مادی ندارد باید از سر راه مردم کنار برود و مسئولی بیاید و همت کند و با کمک مردم مشکلات را حل کنند. برخی هم پس از وعده‌های انتخاباتی و عدم عمل به آن، انکار می‌کند که من چیزی نگفته‌ام.

امام جمعه آبدان بیان کرد: کسی که نمی تواند نباید وارد این عرصه شود و چهار سال انرژی نظام را هدر دهد و مشکلات مردم را اضافه کند. باید توجه کنیم و در انتخابات که نزدیک است و شاهد حماسه بی‌نظیر مردم خواهیم بود، باید از راهنمایی‌های امام استفاده کنیم تا مسائل پیش آمده رخ ندهد.

وی افزود: اولین مسئله شرکت در انتخابات است که باعث قدرت نظام می‌شود و دشمن را عقب می‌راند. وقتی دشمن حضور گسترده مردم در انتخابات را می‌بیند فکر حمله به مردم را در سر نمی‌پروراند زیرا می‌داند که نمی‌شود با این مردم جنگید.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه رای ما بسیار تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: کسی که سکاندار می شود همه ثروت ملت در اختیار اوست، اگر کسی در صدر قرار گیرد که نتواند ما هم مقصر هستیم.

وی ادامه داد: در انتخاب فقط یک نفر از همه بهتر است، اگر مومن هستیم و اعتقاد داریم که نائب امام زمان بهتر از همه می‌داند باید گوش به دهان او باشیم و با گفتن ویژگی‌های بهترین فرد ما می‌توانیم منظور او را بدانیم. مهمترین ملاک انقلابی بودن است و امام ملاک‌های انقلابی را بیان کرده‌اند. با مراجعه به سابقه کاری افراد می‌توان فهمید که چه کسی
انقلابی است.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: برخی‌ها همه نوع حرف می‌زنند، باید به عملکرد او را هم نظر کنیم که آیا انقلابی بوده است، دیدگاهش نسبت به دشمن چگونه است، رسیدگی به محرومان چطور؟

وی با بیان اینکه مورد دیگر جبهه گیری دشمن است،‌ تصریح کرد: اگر دشمن از کسی تمجید کرد بدانید از خط انقلاب خارج شده است، اگر دشمن کسی را کوبید بدانید که او در راه انقلاب است. در این چند روز پس از اعلام کاندیداتوری یک فرد انقلابی هجمه عظیم دشمن بر علیه او راه افتاد. پس این فرد مورد وثوق امام است و دشمن می ترسد از او، دشمن نمی خواهد مشکلات ما حل شود او می خواهد ما مشکل داشته باشیم تا نسبت به نظام بدبین شویم.

حمیدی نژاد افزود: وقتی کسی می‌آید که دشمن فکر می‌کند توانی دارد و می‌تواند مشکلات را حل کند علیه او جبهه می‌گیرند. یکی از کارهای بسیار مثبت این شخص برخورد با منافقین بوده که دشمن آن را منفی جلوه می‌دهد. اگر انسان دنبال حق باشد حق مانند خورشید می درخشد.

وی بیان کرد: هر کسی نامزد می‌شود صالح است ولی اصلح نیست و ما باید اصلح را انتخاب کنیم. به فرموده رهبری، انتخابات از این نظر مهم است که ملت می‌خواهد کشور را برای ۴ سال به دست او بسپارد که از نظر قانونی اختیارات زیادی دارد، می‌تواند کشور را ۴ سال جلو ببرد، متوقف کند یا عقب برد.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: برخی فکر می کنند چون رهبر داریم رئیس جمهور مهم نیست، رهبری هدایت می کند اما پول و قدرت در دست رئیس جمهور است. اگر دزد انتخاب کنید اموال شما را خواهند برد. حقوق بگیران نجومی چه شد، رهبر چقدر تاکید به برخورد کرد. وقتی مردم کسی را انتخاب کردند حکم او را تنفیذ می کند. امروز هم ممکن است بدتر از بنی صدرها وجود داشته باشند.

وی افزود: در شوراها هم مهم است، برخی می‌گویند چون فلانی فامیل ماست رای می دهیم به فلانی چون با من دعوا کرده رای نمی‌دهم، این چه ملاکی است؟ باید به کسی رای دهیم که از جان برای خدمت به مردم مایه می‌گذارد، حق مردم را پایمال نکند، به نمازش اهمیت دهد.

حمیدی‌نژاد اظهار داشت: امروز همه همدیگر را می شناسیم، کسی که حق الناس رعایت نمی کند و بدهی خود را نمی دهد، نمی تواند نماینده شما باشند، کسانی که به نماز خود اهمیت نمی دهند و دست دیگران را نمی گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار