در اولین نمایش جهانی؛
تابناک مرکزی: مستند بلند شهید بسیجی مدافع حرم شهر اراک «علیرضا بابایی» به کارگردانی مظفر حسین خانی هزاوه در بخش «زیتون های زخمی» سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید.
کد خبر: ۴۰۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 14 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، جشنواره جهانی فجر قصد دارد در سطح منطقه به موضوع سوریه توجه نشان دهد که نگاه فیلمسازان این بخش از دنیا را به جهان منتقل کند تا دانششان از این اتفاق محدود به نگاه فیلمسازان خارج از منطقه خاورمیانه باقی نماند.
بخش «زیتون های زخمی» که یکی از بخش های غیر رقابتی این دور از جشنواره جهانی فیلم فجر محسوب می شود به آثاری اختصاص دارد که موضوع جنگ سوریه و مبارزه با داعش را مورد توجه قرار داده است.

مستند بلند شهید بسیجی مدافع حرم شهر اراک «علیرضا بابایی» به کارگردانی مظفر حسین خانی هزاوه در میان فیلم های راه یافته به بخش «زیتون های زخمی» سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر قرار گرفته است و  به نمایش درمی آید.

این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ است که به همت صدا و سیمای استان مرکزی ساخته شده است و قصه آن به این شرح است: علیرضا بابایی دانشجوی کارشناسی ارشد و کارمند دانشگاه اراک تصمیم می گیرد برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با داعش به سوریه برود. علیرضا دو فرزند دختردارد که رابطه ای عاشقانه با پدر دارند. آن ها با وجود عشق فراوان به پدر، موافق این سفر هستند. علیرضا به عراق می رود...

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار