تابناک مرکزی: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ویژه برنامه‏‌های مراسم «پدران آسمانی» را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 12 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایکنا، محمدرضا گرجی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، گفت: هرساله به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)، جشن پدران آسمانی با حضور خانواده معظم شهدا و مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، این جشن در گلزار شهدای شهرستان‌های استان با محوریت خانواده شهدا پنج شنبه، ۲۴ فروردین برگزار می‌شود.

گرجی در تشریح‌ برنامه‌ پدران آسمانی اظهار کرد: تكريم از پدران شهدا، معرفی شهدا و پدران شهیدی که نامشان هم نام حضرت علی(ع) یا القاب امیرالمومنین(ع) است، تقدير از فرزندان شاهد در زمينه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی سخنرانی يكی از پدران و فرزندان شاهد در نمازجمعه اراک‏ و شهرستان‏های تابعه، برگزاری مراسم پیاده‌‏روی فرزندان شاهد و عموم مردم در منطقه کوه سرخه به سمت گلزار شهدای گمنام، برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای اراک و شهرستان‌های تابعه با مشارکت فرزندان شاهد، دیدار با پدران شهدا در قالب طرح سپاس، هماهنگی حضور پدران و فرزندان شهدا در برنامه‏‌های صدا و سيمای استان، قرائت و تبیین زندگی‏نامه، وصایا ، خاطرات و...... شهداء به ويژه شهدایی كه ولادت يا شهادت آنها ۱۳ رجب است در رسانه‏ استان و در تریبون نماز جمعه و بین نمازهای جماعت مساجد از جمله برنامه‌های اجرایی است.

گرجی افزود: ارسال پیامک با مضمون روز پدر و تکریم از پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهداء در سالروز ولادت حضرت علی(ع) به جامعه هدف، اجرای برنامه‌ها در حسینیه‌هایی که متولی آن پدران شهداء هستند، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی از جمله برنامه‌های پدران آسمانی است که عصر پنجشنبه، ۲۴ فروردین در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار