تابناک مرکزی: هفت هزار و 500 نخ سيگار قاچاق، روز گذشته در عمليات پلیس شهرستان فراهان كشف شد.
کد خبر: ۴۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 12 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "صفرعلی روشنایی" فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در تشريح اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس امنیت این شهرستان در تحقيقاتي هدفمند، از فعالیت فردی در شهرستان فراهان در زمینه خرید و فروش سيگار قاچاق مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي انجام شده، سرانجام ماموران عملياتي موفق به کشف هفت هزار و 500 نخ سيگار قاچاق پس از بازرسی از واحد صنفی فرد مورد نظر شدند.

سرهنگ روشنایی با اشاره به معرفی متهم دستگیره شده به دستگاه قضایی پس از تشکیل پرونده خاطرنشان کرد: پلیس همواره با اجراي مستمر طرح‌هاي فراگیر و نیز تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي مختلف،درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است .

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه در اماكن عمومي توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار