تابناک مرکزی: انفجار و ریزش آوار در مغازه مکانیکی در کمربندی شمالی، نرسیده به میدان فراهان دو مجروح بر جای گذاشت.
کد خبر: ۴۰۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 12 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125، این حادثه در ساعت 23:29 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 آتش نشانی اراک اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 140 و گروه امداد و نجات این ایستگاه به محل حادثه در کمربندی شمالی، نرسیده به میدان فراهان، روبروی ایستگاه CNGاعزام شدند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی اراک در این مورد گفت: در محل حادثه یک مغازه مکانیکی مشاهده می شد که به علت نامعلومی در درون آن انفجار رخ داده بود.

وی افزود: در این حادثه به دو خودروی سواری و مغازه مجاور آن خسارت وارد شده و دو مجروح به دنبال داشت که مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند.

این افسر آماده آتش نشانی اراک با اعلام اینکه علت بروز این انفجار توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است افزود: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه، از بروز حوادث احتمالی بعدی جلوگیری به عمل آورده و با تحویل خودروها به مالکین آن و نیز محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

کارشناسان این سازمان به شهروندان توصیه می کنند با توجه به این که همشهریان در این ایام به دلیل گرم شدن هوا وسایل حرارتی را جمع آوری می کنند ضروری است پس از انجام این کار حتما نسبت به نشت گاز از محل اتصالات و همچنین محل خارج کردن شیلنگ ها از شیرهای گاز اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار