نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حضور گسترده در انتخابات خاری در چشم دشمنان است بیان کرد. نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که دشمنان نظام اسلامی از هم اینک به انتخابات ایران چشم دوخته اند، بنابراین باید از هر عملی که مصالح نظام را تحت الشعاع قرار می دهد، پرهیز کرد.
کد خبر: ۴۰۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 12 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در محل بیت نماینده ولی فقیه برگزار شد شرکت در انتخابات را نشان‌دهنده وفاداری مردم به انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر اینکه حضور گسترده در انتخابات خاری در چشم دشمنان است بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید بدانند که دشمنان نظام اسلامی از هم اینک به انتخابات ایران چشم دوخته اند، بنابراین باید از هر عملی که مصالح نظام را تحت الشعاع قرار می دهد، پرهیز کرد.

وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری دو رکن اصلی و سرنوشت‌ساز در راستای توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شود، بنابراین حضور آگاهانه در این دو انتخابات بسیار ضروری است.

آیت الله دری نجف آبادی ایران را دارای ظرفیت های ارزشمندی در همه بخش های کشاورزی و صنعتی خواند و با اشاره به اینکه نامزدها باید برنامه های خود را حول محور بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه اقتصادی مردم تدوین کنند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقاء معیشت مردم از خواسته‌های مقام معظم رهبری است که همه مدیران وظیفه دارند برای تحقق آن تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید اصل انقلابی گری و ترجیح منافع ملی به منافع شخصی را در نظر داشته باشند، بیان کرد: گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با هدف حفظ آرمان های نظام اسلامی و رفع مشکلات اقتصادی مردم وارد میدان رقابت شوند.

وی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه بیان کرد: این اقدام آمریکا برنامه‌ریزی شده و در راستای حمایت از تروریسم صورت گرفت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار