رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از انصراف 99 نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از این تعداد 45 نفر در حوزه انتخابات شوراهای شهر و 54 نفر در حوزه روستایی هستند که بر اساس جنسیت شامل 14 نفر زن و 85 نفر مرد هستند.
کد خبر: ۴۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 12 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، شکرا... حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی از انصراف 99 نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از این تعداد 45 نفر در حوزه انتخابات شوراهای شهر و 54 نفر در حوزه روستایی هستند که بر اساس جنسیت شامل 14 نفر زن و 85 نفر مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراها امروز در هیات های اجرایی به پایان می رسد از ارسال مدارک به هیات های نظارت سخن گفت و بیان کرد: هیات های نظارت از روز ۲۴ فروردین نسبت به بررس های لازم در خصوص کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اقدام خواهند کرد.

حسن بیگی با اشاره به اینکه دستور شروع انتخابات و تشکیل هیات های اجرایی در 12 شهرستان و 11 بخش برای انتخابات ریاست جمهوری به فرمانداران و بخشداران صادر شده است اظهار کرد: پس از اعلام وصول دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور نسبت به ارسال لیست معتمدین هیات های اجرایی به هیات های نظارت اقدام که تاکنون از 23 لیست ارسال شده 6 لیست تایید و در شهرستان شازند نیز هیات اجرایی ریاست جمهوری تشکیل گردیده است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار