تابناک مرکزی: مدیر اجرایی اندیشکده ی امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت : شناخت بهتر جوانان از شخصیت بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) و جلوگیری از تحریف اندیشه ی ایشان ضرورت اصلی برای ایجاد این اندیشکده به حساب می آید.
کد خبر: ۴۰۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸ 09 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از نسل فردا؛ وحدت رفیعی مدیر اجرایی اندیشکده ی امام خمینی (ره) استان مرکزی پیرامون آیین افتتاح این اندیشکده گفت: با توجه به ضرورت شناخت اندیشه ی حضرت امام خمینی (ره) برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه  های استان مرکزی در نظر گرفت ساختاری را در راستای تبین آرا و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) ایجاد کند.

وی در ادامه گفت : شناخت بهتر جوانان از شخصیت بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف اندیشه ی ایشان ضرورت اصلی برای ایجاد این اندیشکده به حساب می آید.

مدیر اجرایی اندیشکده ی امام خمینی (ره) استان مرکزی پیرامون ساختار این اندیشکده گفت : اندیشکده امام خمینی(ره) در سال ۹۴  متشکل از استاندار، نماینده ی ولی فقیه در استان مرکزی و نماینده ی نهاد رهبری در دانشگاه های استان مرکزی و رئوسای دانشگاه ها به عنوان اعضای هیئت امنای این پژوهشکده تشکیل شده است.

رفیعی پیرامون اقدامات انجام شده ی این اندیشکده ی نوپا اظهار کرد : برای ارزیابی از ظرفیت و ضرورت تاثیرگذاری این اندیشکده در ابتدای امر سه پروژه ی برگزاری همایش بین المللی ، ایجاد یک نشریه پژوهشی و برگزاری طرح هفت اقلیم تعریف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لزوم گسترش این اندیشکده برای فعالیت های بهتر ما را بر آن داشت که این مجموعه در دانشگاه پیام نور نیز ایجاد شود . لذا امروز شاهد افتتاح دومین دفتر این اندیشکده در دانشگاه پیام نور بودیم و در اسفندماه سال جاری همایش بین المللی شناخت اندیشه ی های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در زمینه ی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار