تابناک مرکزی: روز گذشته 15 تن برنج قاچاق به ارزش تقريبي يك ميليارد و 100 ميليون ريال درعملیات پلیس شهرستان دليجان كشف شد.
کد خبر: ۴۰۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 08 April 2017

به گزارش  تابناک مرکزی، سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامي دليجان در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي گسترده پليسي روز گذشته مأموران انتظامي دليجان از تردد يك دستگاه كاميون حامل بار قاچاق در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وي ادامه داد: با اعلام اين خبر بلافاصله تمهيدات اجرايي براي شناسايي و توقيف خودرو آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان افزود: سرانجام با دقت نظر ماموران پليس شهرستان، كاميون مورد نظر شناسايي، متوقف و 15 تن برنج قاچاق و فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی به ارزش تقريبي یک ميليارد و يك صد میلیون ريال در بازرسي از خودرو كشف شد.

سرهنگ هاشمی خاطرنشان کرد: راننده كاميون مورد نظر دستگير و براي سير برخورد قانوني پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

اين مقام انتظامي در پایان به شهروندان توصيه كرد تا به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه هدفمند با پدیده نابهنجار قاچاق،همواره از خريد و استفاده از كالاهاي قاچاق خودداري كرده و موارد مشكوك در خصوص فعاليت افراد سودجود در زمينه تهيه و توزيع كالاهاي قاچاق را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار