معاون اول رییس جمهوری روز پنجشنبه از طرح ایجاد کانال انتقال آب به عرصه های فوق بحرانی گرد و غبار در جنوب شرق اهواز بازدید کرد
کد خبر: ۴۰۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 06 April 2017
جهانگیری به همراه وزیران جهاد کشاورزی و نیرو از کانال انتقال آب به مناطق فوق بحرانی ریزگردها در خوزستان بازدید و در جریان روند اجرای این طرح قرار گرفتند. 

این کانال که در منطقه مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان واقع شده است قرار است به عرصه های فوق بحرانی گرد و غبار در جنوب شرق اهواز آبرسانی کند. 

این کانال 44 کیلومتر طول و30 تا 50 متر عرض عرض دارد و بخشی از آب کارون را به این مناطق انتقال خواهد داد. 

معاون اول رئیس جمهور به همراه حجتی وزیر جهاد کشاورزی، معاون سازمان محیط زیست کشور و تعدادی از مسولان استانی از این کانال و مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان بازدید کردند. 

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری دیروز چهارشنبه به منظور افتتاح چند طرح وارد اهواز شد که در این سفر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ،معاون سازمان حفاظت محیط زیست وی را در این سفر همراهی می کنند. 

افتتاح کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول به عنوان بزرگترین واحد صنعتی شمال خوزستان ، کارخانه روغن کشی فربست دزفول با ظرفیت تولید روزانه 300 تن روغن خوراکی و کارخانه بسته بندی قارچ از جمله طرح هایی هستند که با حضور معاون اول رئیس جمهوری در دزفول به بهره برداری رسیدند

منبع: تابناک
برچسب ها: جهانگیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار