تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد محلات گفت: در سال گذشته ۸۷۵ حامی از ۴۳۵ کودک مشمول طرح "محسنین" برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۰۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری بسیج؛ حسین رجبی مدیر کمیته امداد شهرستان محلات با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، گفت: در طرح اکرام حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به شماره حساب اعلامی جهت واریز به حساب یتیم تحت حمایت مورد نظر واریز می کند.

وی افزود: در سال گذشته ۸۷۵ حامی از ۴۳۵ کودک مشمول طرح "محسنین" و ۶۹ یتیم تحت حمایت کمیته امداد محلات حمایت کرده و در شش ماهه نخست سال مجموع ۶۵۱ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال جهت طرح محسنین و مبلغ یک میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال جهت طرح اکرام ایتام توسط حامیان پرداخت و کمک‌های قابل توجهی توسط نیکوکاران و خیران جهت احداث یا تعمیر مسکن مددجویان دارای ایتام و فرزند طرح محسنین پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات از برگزاری ضیافت میهمانی به میزبانی فرمانداری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: 120 نفر از خانواده های ایتام در این مراسم شرکت کردند که به 85 یتیم تحت حمایت مبلغ 500 هزار ریال به صورت نقدی و هدایایی نیز به صورت غیرنقدی توسط فرمانداری شهرستان اهدا شد.

رجبی ضمن تشکر از خیران و حامیان شهرستان تصریح کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و طرح محسنین علاوه بر پرداخت کمک در هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات اقدام می کنند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری و کمک های جمع آوری شده از خیران و نیکوکاران گفت: با مساعدت‌های خیران معادل یک ماه کمک معیشت، از محل در آمدهای جشن نیکوکاری به حساب تمامی مددجویان تحت حمایت واریز شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار