مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله مرکزی:
تابناک مرکزی: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند حاکم شدن روحیه جهادی بر مسئولان و مدیران و همچنین رفع ضعف های مدیریتی است.
کد خبر: ۴۰۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱ 05 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد ولی رضوی راد اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات فعلی عمل به منویات مقام معظم رهبری است و اقتصاد ما زمانی اقتصاد مقاومتی نام می‌گیرد که به این منویات و رهنمودها جامه عمل پوشیده شود.

وی افزود: ملتی که می‌خواهد مستقل باشد باید ماهیت استقلال را داشته باشد و از نظر معیشتی بر روی پای خود بایستد، اگر بخواهیم در مسائل سیاسی استقلال خود را حفظ کنیم باید در عرصه اقتصادی موفق عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: تدابیر و بیانات برگرفته از اسلام ناب رهبر فرزانه انقلاب بیانگر اهمیت اقتصاد جامعه است و ما باید توجه داشته باشیم که این مسئله بسیار مورد توجه دشمنان قرار دارد، در حقیقت دشمنان با اعمال تحریم‌ها سعی بر ضربه‌زدن به ملت ما را دارند.

رضوی راد خاطرنشان ساخت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد درون‌زا و به معنای استفاده از ظرفیت‌های داخلی است، کشور ما سرشار از معادن و ذخایر طبیعی است که تمامی این منابع می‌توانند در رشد اقتصاد موثر باشند اما تنها با مدیریت صحیح می‌توانیم از آنها بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ضعف مدیریتی تاثیرات خود را در کشور نمایان کرده و نشان می دهد آنگونه که باید به وظایف خود عمل نکرده ایم، مسئولان باید گزارش عملکرد قابل دفاعی در رابطه با اقدامات خود ارائه دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: برخی در کشور نگاهشان به غرب است اما بدانند که دشمن همیشه دشمن است، آمریکا اگر پیمان دوستی با ایران بسته بود و بر آن پایبند بود پس از برجام، تحریم‌ها را افزایش نمی‌داد.

رضوی‌ راد اضافه کرد: مسئولان کشور در زمینه خصوصی‌سازی آنگونه که باید به رسالت خود عمل نکردند، تولید تنها به معنای احداث کارخانجات عریض و طویل نیست بلکه باید بتواند محصول ارائه دهد و ایجاد اشتغال داشته باشد.

وی گفت: مسئولان اگر به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستند نباید از روستاها غافل شوند، همچنین ما باید به فکر جوانان احترام بگذاریم و مسیر را برای ورود آنها به عرصه‌های مختلف جامعه فراهم سازیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان ساخت: حمایت از تولید داخلی نیازمند همکاری مردم است و مدیران کارخانجات نیز باید توجه داشته باشند که کالای با کیفیت و در خور انتظار مردمی تولید و ارائه کنند، همچنین در راستای حمایت از تولیدات داخلی دولت موظف است از ورود واردات غیرضروری جلوگیری کند.

رضوی‌ راد اظهار داشت: مدیران جامعه ما باید روحیه‌ای جهادی داشته باشند تا بتوانند به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کنند تا زمینه رشد کشور فراهم شود، همچنین مردم نیز باید مطالبه‌گر باشند و در پایان دوره کاری مسئولان از آنها درخواست ارائه گزارش عملکرد داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار